ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

05 August 2012

olimpik 2012....takut lemas pelukan bau ketiak dan kentut busuk dari betina puaka.....lim chong wei sengaja tewas di tangan lin dan...???

SYABAS Lee Chong Wei !! Melangkah ke Final sudah cukup membanggakan kita buat jaguh badminton kesayangan rakyat Malaysia ini. Malam ini  jam 08.00 , kita menantikan kelahiran sulung sebutir Pingat Emas buat Malaysia dari Sukan Olimpik kali ini dan harapan kita terletak di bahu Chong Wei yang akan bertemu jaguh paling lasak dari China, Lin Dan.

Ada rakan yang selalu jumpa bomoh untuk memohon nombor ekor buat cerita karut di bulan puasa ini. Beliau beritahu harapan Chong Wei untuk menewaskan Lin Dan cerah kali ini asalkan betina puaka' itu tidak datang ke stadium. Aku tidak pernah yakin kepada ramalan bomoh tetapi memang aku berharap sangat Chong Wei menang samada Bik Mama yang dikatakan betina puaka' itu datang atau tidak menyaksikan perlawanan genting itu nanti.

Kadangkala aku terfikir, mungkin Chong Wei sengaja akan kalah jika 'betina puaka' itu hadir kerana Chong Wei tidak mahu Bik Mama memeluknya sehingga lemas jika beliau menang. Itu jangkaan aku kerana aku tidak percaya 'betina puaka' itu membawa 'sial' walaupun lakinya suka membawa `haramjadah'.

Semoga Chong Wei berjaya membersihkan imej negara yang baru-baru ini tercemar akibat digelar kontijen perbarisan paling selekeh berpakaian

No comments:

Post a Comment