ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 October 2009

macam budget komisen kapal selam....Bajet 2010 : Bayaran khas RM500 untuk penjawat awam

Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak memaklumkan bayaran khas sebanyak RM500 akan diberikan kepada penjawat awam Gred 41 hingga Gred 54 serta pesara wajib. Beliau berkata ianya akan dibuat pada Disember dengan RM400 juta peruntukan disediakan. Pada bulan lepas kerajaan mengumumkan untuk memberikan 860,000 penjawat awam kumpulan sokongan bayaran khas kewangan pada September dan Disember yang memerlukan RM430 juta.

Jangkaan sebanyak 1.2 juta kakitangan awam yang melihatkan penambahan sebanyak 340,000 lagi penjawat awam daripada Gred 41 hingga Gred 54. "Ini menunjukkan kerajaan amat prihatin dengan beban perbelanjaan yang ditanggung oleh penjawat awam dan pesara dan diharapkan mereka akan menggunakan pemberian ini dengan sebaik-baiknya," katanya. Penjawat awam boleh meminjam RM5,000 sekali dalam tiga tahun untuk pembelian komputer


penyapu sial

bukan elaun beb ..mangkuk monggolia ni guna duit ..komisyen kapal selam buat merasuah kaki tangan awam..rakyat yang lain pun dia buat cara mcm ni jugak...

setakat RM 500 dlm keadaan ekonomi sekarang sebenarnya tak cukup bahlol..!!!'...lagi2 kalau dok kl. saya cadangkan ape kata tok monggol ambil elaun ' beli kapal selam tempoh hari, byk tu, 115 juta paun sterling ke, ke RM...duit elaun tu diagihkan kepada penjawat awam cukupkan RM1000 seorang...ha...mcm tu baru ble kata prihatin.

No comments:

Post a Comment