ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 November 2009

jika TB pihak yang benar...kita bersimpati dengannya...

Tulang Besi Disaman Suwardi Yaakob


Merujuk kepada surat tuan dengan nombor rujukan:ZE(E)/L/1185/09/bob, saya ingin memberitahu pihak tuan bahawa saya tidak akan membawa turun artikel saya kerana saya mempunyai bukti kukuh terhadap pendedahan saya.

Sebagai preview kepada pendedahan saya, surat tersebut meminta saya membawa turun pernyataan yang saya buat ini:

1.0 "Cumanya, si Suwardi Yaakob ni antara penyebab PAS berpecah sekarang ni. Mamat ni juga kawan baik dengan Ustaz Nasaruddin Mat Isa. Dia ni ibarat "runner" yang buat kerja-kerja kotor untuk Fraksi UMNO;"

Bukti hubungan Ustaz Nasa dengan Suwardi saya telah dedahlkan dari rakaman audio Dialog Ustaz Nasa/Hasan Ali dengan Blogger UMNO seperti dalam "link" ini:

http://www.malaysiawaves.com/2009/11/lagi-maklumat-pasal-suwardi-yaakob.html

2.0 "Mamat ni, Majlis Agama Islam Selangor pun dia nak “chong”. Mamat ni yang Dato Hasan pegi jadikan pembantu dan penasihat dalam buat kerja-kerja kotor. Punyalah malu PAS Selangor macam ni. Dan saya dapat tahu juga, MAIS ni hanya salah satu mangsa beliau. Kalau MAIS pun dia boleh hancurkan, apatah lagi PAS ni. PAS hanya kuda tunggangan kepada dia untuk kekayaan;"

Saya bawa surat laporan MAIS pada BAR Council berkaitan dengan salah laku si Suwardi Yaakob ni. Apa lagi nak?

3.0 "...sememangnya Suwardi Yaakob lah yang telah mengumpulkan segala dokumentasi berkaitan dengan isu pemberian lembu dan kereta MB; dan/atau Sememangnya tanpa ragu lagi bahawa maklumat2 ini datangnya dari Suwardi Yaakob dengan tujuan untuk menjatuhkan MB Selangor. Dan, Dato Hasan Ali tahu akan pergerakan Suradi Yaakob ini kerana Suwardi Yaakob memberi “briefing” pada Dato Hasan di Pejabat Exco Selangor di Wisma Darul Ehsan;"

Kalau nak saman saya atas kenyataan ini, maka perlulah disaman Perhubungan Negeri Selangor kerana saya hanya merujuk kepada laporan dari mesyuarat Perhubungan Negeri Selangor sahaja. Jangan "single-out" saya sahaja.

Jadi saya 100% yakin dengan pendedahan saya dan saya tidak takut untuk bertanggungjawab, inshaalah.

Allah SWT akan bersama saya dalam membersihkan PAS dari daki-daki dan nanah-nanah yang mahu menghancurkan PAS.

Tulang Besi































































penyapu sial


ALLAH SWT akan bersama sama dengan orang orang yang sabar ikhlas dan berusaha pada jalan yang benar.

Kes saman saman orang nih biasanya di buat oleh Setan Setan yang sah Setannya. Tak payah lah nak saman saman, sebab hidup di dunia yang masa amat pendek lagi secoit, tak berbalui nak saman lawan dengan orang yang lemah betul dan berprinsip.

Masa kan Gagak berwarna putih jika ianya bukan haiwan yang bersifatkan kotor pengotor, ala Setan.

Cukup lah, saman saman nih buat lawyer loaded aje untuk bayar hutangnya. Baik sedekah duit lawyer kepada anak anak yatim dan fakir miskin di Bulan Aidil Adha ini.

Kalau Tulang Besi dah ada proof, tak payahlah takut pada Setan; cukuplah!

No comments:

Post a Comment