ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 November 2010

UMNO RASIS....HANYA SEKADAR ITU AJE KAH HUKUMAN UNDANG UNDANG KANGGAROO DAPAT DI LAKSANAKAN TERHADAP PUAK SENDIRI....!!!!




MAFIA RASIS......UMNO PELINDUNGNYA....!!!!

Penolong Pengarah Biro Tata Negara (BTN) Wilayah Persekutuan, Hamim Husin yang didakwa mengeluarkan kata-kata berbaur perkauman digantung daripada tugasnya pada 6 Oktober lalu serta diberi surat amaran, Dewan Rakyat diberitahu hari ini.

Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Nazri Abdul Aziz, bagaimanapun tidak menyatakan tempoh penggantungan pegawai kanan BTN berkenaan.

Pada 9 Oktober lalu, Kabinet mengarahkan Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Mohd Sidek Hassan menyiasat dakwaan kononnya seorang pegawai kanan BTN mengeluarkan kenyataan berunsur perkauman pada satu sesi tertutup dengan Puteri UMNO.


BANGGGANGGGGGG....PUNYAI MENTERI UMNO KAKI DANGDUTTTT...BANGGANGGGG PUNYA   MENTERI SOTONG UMNOOO.....!!!!

Setelah berbulan siasatan, hanya itukah sahaja hukuman ke atas pegawai kanan yang rasis?

Kalau sekadar gantung tugas, gaji jalan, bererti maka gaji buta dari wang rakyat beribu-ribu sebulan.

Mengapa tidak didakwa di bawah Akta Hasutan yang selalu sangat dikenakan ke atas pemimpin-pemimpin pembangkang?

No comments:

Post a Comment