ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 October 2011

cincin rm 24 juta untuk pameran dalam alat sulit mak badak betina sundal...Kita tak puas hati dengan jawapan menteri penjilat burid ini...!!!

 

Kemasukan cincin berlian RM24 juta yang dikaitkan dengan isteri perdana menteri Rosmah Mansor  telah menimbulkan perasaan tidak puas hati terhadap jawapan menteri berhubung perkara itu.

Kita  tidak puas hati dan jawapan (menteri) tidak menjawab misteri di sebalik cincin itu..

Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz dalam jawapan bertulisnya di parlimen hari ini berkata, Jabatan Kastam Diraja Malaysia (JKDM) mengesahkan cincin itu benar-benar wujud.

Bagaimanapun, dalam jawapan bertulis kepada soalan ahli parlimen Segambut Lim Lip Eng hari ini, Nazri berkata tiada pembelian dibuat terhadapnya.

Siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) terhadap laporannya yang dibuat pada 13 Julai, termasuk terhadap pegawai syarikat kargo, membuktikan dokumen yang didedahkan sah.

NONE

Lepas itu puak-puak blogger (penulis blog) Umno dan lain-lain jawab konon cincin itu masuk untuk pameran sulit dan sudah keluar semula. Dan ada yang siar borang cincin itu keluar.

"(Tetapi) borang itu banyak keraguan, antaranya ada pindaan tanpa pengesahan dan tandatangan pegawai kastam itu ialah pegawai kastam yang bertugas di bahagian latihan HQ (ibu pejabat) kastam.Sepatutnya barangan untuk pameran seharusnya melalui prosedur dan borang berbeza.

Semakin mereka nafi semakin bercelaru. Sekarang rakyat kena hakimi..

Di sebalik kontroversi cincin mewah itu, kita turut membangkitkan tentang gelang bernilai RM1.65 juta yang juga didakwa dipakai Rosmah dan dikeluarkan syarikat sama.

penyapu sial

hari tu rosmah ckp cincin tu beli guna duit sendiri.. konon2nya duit simpanan dia simpan sejak kecil lagi.. pastu hari ni nazri kata dah keluar malaysia dah.. hahaha.. dua2 jawapan nak memperodohkan rakyat.. tp rakyat tak bodoh.. lantaklah apapun, yg penting tolak BN PRU 13 nt

No comments:

Post a Comment