ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

15 December 2011

Pandy kutty bubar parlimen tunggu hakim lembu jatuh hukum terhadap Datuk Sri Anwar Ibrahim...!!!!

 

Pilihan raya umum ke-13  di ramalkan akan dipanggil sebaik sahaja kes liwat dihadapi oleh Datuk Sri Anwar Ibrahim sekarang berakhir, sambil menegaskan ianya  sebahagian daripada usaha menamatkan kerjaya politik beliau.

Ketua Pembangkang itu memberitahu pemberita bahawa beliau bersedia untuk yang terbaik tetapi pada masa yang sama menduga keadaan paling buruk.

Ini bukan secara kebetulan, akhir kes ini pastinya  secara kebetulan (selari) dengan pilihan raya (umum)..

Ini kes liwat kedua membabitkan beliau.Kelmarin bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad meramalkan pilihan raya umum akan berlangsung awal tahun depan.Mandat semasa hanya berakhir April 2013.

Menjawab hujah penggulungan pihak pendakwa yang menyerang keputusannya memberi keterangan dari kandang tertuduh, Anwar berkata beliau menggunakan perbicaraan untuk mengetengahkan keadaan sistem perundangan yang cacat.

Beliau sendiri  mengambil kedudukan menerusi saksi-saksi yang kompeten. Satu-satunya usaha mereka ialah memusnahkan doktor-doktor yang ternama di dunia..

Di mana seiring dengan telahan Anwar - pilihanraya dipanggil sebaik saja hakim menjatuhkan hukuman kepada Anwar.

Ramai juga yang meramalkan Anwar akan dijatuhi hukuman penjara - setidak-tidaknya itulah kehendak petualangnya, sekurang-kurangnya integriti Anwar lebur sebelum pilihanraya umum dipanggil.

Namun ramai juga berpandangan jika Anwar dipenjara, maka Pakatan Rakyat akan menang besar di dalam PRU nanti.

Hal ini dibuktikan di dalam pilihanraya 1999 dimana menurut Mahathir sendiri, isu mata lebam Anwar telah menyebabkan 300,000 pengundi telah lari dari menyokong BN kepada pembangkang ketika itu.

Justeru, samada Anwar didapati bersalah atau tidak, suka atau tidak suka - masa depan kerajaan UMNOPORNO Malaysia adalah semakin kabur...tunggu masa di kuburkan...!!!

No comments:

Post a Comment