ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 February 2012

Bahlul ke apa...??? Pengerusi SPR tokoh maulidur rasul....???...Bravo...bantu UMNO -APCO tipu pilihanraya dapat anugerah....nak tipu Allah SWT ke nak tipu rakyat...??? ...UMNO kontol MAIS/JAIS dan Berakkan kepala Sultan Selangor.... !!!

 


 

 

penyapu sial

 

anjing pukimak haasan ali tak menyalak pun...agenda si pukimak nie sebelum di pecat PAS...sebenarnya inilah rancangan si parasit dalam PAS nie...bersubahat dengan UMNO..untuk memalukan  PR...walaupun PR berkuasa di negeri selangor...tapi majlis dan jabatan islam serta kepala sultan selangor masih di berakkan oleh UMNO....ini tidak adil...

PRU 13 nanti harap rakyat totally removed parasit ini dari kerajaan pusat...kalau tidak selagi itulah UMNO menjadi parasit dalam kerajaan negeri yang di perintah PR....!!!

No comments:

Post a Comment