ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 January 2013

dasar melayu UMNO pukimak tak ada konek...tuduh mat sabu ejen komunis....rupa rupa jadi barua komunis bila undang pemimpin komunis china melawat kuantan.....!!!!

 

UMNO restu jadi ejen komunis....untuk tipu orang cina di malaysia...!!!!

Pemimpin tertinggi China Jia Qinglin akan merasmikan taman industri di Kuantan bulan depan, dilihat sebagai usaha Barisan Nasional (BN) untuk mendapatkan kembali undi masyarakat Cina dan menunjukkan keyakinan pelabur walaupun ianya berdekatan dengan tapak projek pemprosesan nadir bumi Lynas.

Di fahamkan China juga sedang mempertimbangkan perjanjian khas dan insentif bagi Malaysia, selain dari kerjasama erat pada masa lalu untuk membina jambatan kedua Pulau Pinang dan menghantar dua beruang panda di sini selama setahun.

Kununnya , pentadbiran Najib mahu menunjukkan mereka mempunyai keyakinan pemerintah China dalam melaksanakan projek usahasama seperti taman industri seluas 607 hektar di Kuantan, yang dijangkakan akan menarik pelaburan sebanyak RM7 bilion dan mencipta 5,500 peluang pekerjaan sebelum siap pada 2020.

Jia, pemimpin keempat dalam biro politik, akan merasmikan Taman Industri Malaysia – China (MCKIP) pada 5 Febuari bersama Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.

The Straits Times, Singapura, memetik penganalisis yang mengatakan usahasama terkini antara Malaysia dan China membantu meningkatkan hubungan dua hala antara kedua-dua negara, dan boleh membantu pentadbiran Najib mendapat sokongan yang lebih baik daripada masyarakat Cina di sini, pada pilihan raya umum ke 13.

“Walaupun ahli perniagaan Malaysia dan China telah berurusan rapat antara satu sama lain selama beberapa dekad, dalam beberapa tahun kebelakangan ini, kedua-dua kerajaan kelihatan mengukuhkan perdagangan mereka dan termasuk hubungan rasmi,” kata penganalisis politik Oh Ei Sun dari Sekolah Pengajian Antarabangsa S Rajaratnam kepada akhbar tersebut.

 

 

 

penyapu sial

 

 

melayu UMNO pukimak tak sedar diri dan sengaja buat2 lupa ...sendiri jadi ejen komunis tak mengaku...tuduh mat sabu ejen komunis....

kalau undang pemimpin komunis datang ke negara walau pun apa pun alasannya ini tak namanya ejen komunis....haramjadah punya UMNO....!!!!

No comments:

Post a Comment