ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 August 2009

Kenderaan SPRM dibaling bom molotov




Sebuah kenderaan pacuan empat roda milik Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM) Malaysia,Selangor rosak setelah terbakar di bahagian sisi kenderaan itu.

Ia yang terbakar setelah dibaling sebiji botol menyerupai bom 'molotov' ketika diletakkan di Pejabat Daerah Klang malam tadi.

Ketua Polis Daerah Klang, Asisten Komisioner Mohamad mat Yusop berkata, kereta jenis Nissan xtrail itu dibaling dengan botol yang berisi petrol awal pagi tadi.

"Kejadian yagn berlaku di Pejabat Daerah Klang itu hanya disedari petugas SPRM sekitar jam 7.45pagi sebelum membuat laporan polis di Ibu Pejabat Daerah Klang.

"Siasatan awal mendapati ia dilakukan oleh orang yang tidak bertanggungjawab dan pihak polis akan mengesan individu yang bertanggungjawab melakukannya," kata beliau tadi.

1 comment:

  1. ari itu pengerusi sprm yang anak beranak kaki rasuah dan porno...kena ugut bunuh...sekarang pulak kena molotov koktail...pelik bin ajaib...yang jadi kambing hitam kongsi gelap..tak pasal pasal...sprm dah bunuh orang sekarang nak temberang kunun ada orang nak halang tugasnya dengan mengugut...poodahhh...temberang lebih...agenda utama adalah untuk mengalihkan isu pembunuhan teoh beng hock oleh sprm...terima ugutan bunuh berlakon aje...baling molotov cocktail...aksi aje lebih..kenderaan yang musnah tu..memang dah nak di kondemkan...satu target dengan 2 sasaran...jangan ingat rakyat mudah tertipu dengan lakonan ini....

    ReplyDelete