ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 August 2009

MAKHLUK HALUS TUMPANG DENGAR CERAMAH UMNO?



Kelihatan puluhan ribu  mahluk pelbagai rupa dan gaya yang halimunan termasuk beberapa kerat  manusia totok kusyuk mendengar ceramah umno di Permatang Pasir semalam.Sementara kerusi-kerusi yang nampak seakan kosong itu....Sebenarnya kerusi ini  mungkin telah juga di duduki  bertindih tindih dan berpeluk pelukan  oleh  makhluk halus yang tidak kelihatan di mata kita. Mereka ini  sedang asyik masyuk juga menikmati ceramah umno tersebut.

Jika makluk makluk  ghaib  di  kerusi-kerusi ini boleh mengundi pada 25 haribulan Ogos ini sudah tentu umno akan menang besar.Malangnya makluk makluk di  kerusi-kerusi ini hanyalah makhluk yang tak berkemampuan untuk mengundi secara nyata sepertimana juga makhluk-makhluk halus lain  yang wujud di alam ini. Hakikatnya makluk makluk ini  tidak dapat menterjemahkan sokongan mereka kepada umno bn melalui kertas undi.Inilah malang yang umno bn perolehi.Kesian ye!

No comments:

Post a Comment