ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

25 December 2009

Jet F5E akan gunakan enjin Kancil....hilang banyak kali pun tak pe punya....!!!!






















TUDM berharap agar semua pihak tidak membuat sebarang spekulasi dan andaian yang bercanggah daripada fakta sebenar untuk mengelakkan kekeliruan pelbagai pihak.

"TUDM sentiasa peka di atas keperluan untuk memantapkan sistem pengurusan aset dan operasi bagi memastikan kesiapsiagaan TUDM berada pada tahap yang terbaik pada sebilang masa," kata kenyataan itu.

Berhubung kes kehilangan enjin pesawat F-5E yang dilaporkan media baru-baru ini, ia telah diserahkan kepada pihak polis untuk siasatan lanjut.

"TUDM difahamkan kes itu sedang dikaji dan menanti arahan dari Peguam Negara untuk tindakan seterusnya," kata kenyataan itu.

TUDM telah mula mengoperasikan pesawat F-5E pada 1974. Pada 1999, TUDM menamatkan perkhidmatan pesawat itu dan tugasnya sebagai pesawat tempur barisan hadapan diambilalih oleh pesawat MiG-29N dan F/A-18D.

Bagaimanapun, usia menjangkau 29 tahun dalam inventori TUDM, pada 2003 pesawat itu telah diaktifkan semula sebagai pesawat latihan dan tinjauan bagi menampung keperluan semasa


dey macha....


sekiranyanya berlakunya perang dunia ketiga...boleh la TUDM melengkapkan pesawat2 pejuang nya dengan enjin kancil 800 cc....kah kah kah.....jet jet berenjin ini boleh la di hantar ke angkasa untuk menghambat jet jet pejuang musuh yang canggih....tak kan tak tau kot....camner nak buat rakyat tak tau...serah kepada peguam loyar buruk negara....camner nak klentong supaya rakyat jadi tak tahu....

dah 2 tahun beb....tapi sekarang buat buat tak tau......supaya rakyat tau yang dia tak tau menahu yang dia buat tak tau ...setelah rakyat tau ...dia pun buat baru tau supaya rakyat tak tau yang dia dah lama tau.....tau apa....

TAU NAK MENIPU RAKYAT DEMI MENYELAMATKAN KRONI....!!!!....MALAYSIA KAN SEMUA BOLEH ...BOLEH HILANGKAN ORANG DAN ENJIN .....HILANG ENJIN ENJIT JET ...GANTIKAN DENGAN ENJIN KANCIL.....MALAYSIA BOLEH....BOLEH APA.....BOLEH TERLUNGKUPPPP.....TERLUNGKUP KAT NER...???...TERLUNGKUP KAT BURID NAJIB ALTANTUYA DAN BINI PUAKA....!!!!!

No comments:

Post a Comment