ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 July 2010

mufti haprak menegaskan beliau tidak berbohong

Mufti Perak Tan Sri Harussani Zakaria mempertahankan kenyataannya bahawa pemimpin PAS dan Umno cuba mendapatkan pandangan daripada beliau mengenai penyatuan kedua-dua parti.

Beliau menegaskan bahawa kenyataan itu bukan satu pembohongan kerana kedua-dua pihak yang mempunyai jawatan tinggi pernah mengunjungnya untuk meminta beliau menjadi wakil dalam usaha menjayakan penyatuan PAS dan Umno.

Beliau berkata demikian setelah Naib Presiden Pas, Salahuddin Ayub dan Datuk Mahfuz Omar menuduh beliau memfitnah dan berbohong bahawa pemimpin PAS dan Umno berjumpa dengannya bagi mendapatkan pandangan terhadap penyatuan kedua-dua parti.

Harussani menegaskan pertemuan itu memang pernah berlaku tetapi wakil PAS yang hadir bukanlah dihantar oleh parti secara rasmi. Sehubungan itu, beliau berkata pemimpin PAS keras kepala dan degil kerana tidak mahu bersatu walaupun ia adalah demi kebaikan orang Melayu.



penyapu sial



MUFTI YANG BANGGANG

BUKAN DI-HANTAR OLIH PAS SECARA RESMI, JADI KENAPA KAMU MUFTI BERANI MEMBUAT KENYATAAN YANG PAS MAHU BERTEMU DENGAN UMNO.

SEBAGAI MUFTI KAMU TAK BOLIH BUAT ANDAIAN, BERDOSA.....
LEBEH BAIK KAMU TARIK BALIK KENYATAAN KAMU YANG BODOH ITU...!!!!


ATAU MEREKA ITU DI PERANGKAP SEPERTI MANA SHAHIDAN 'BABA' MEMERANGKAP ULAMAK MUDA UNTUK DI JADIKAN 40 PENYAMUN BARISAN NAJIS....!!!!

No comments:

Post a Comment