ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

16 July 2010

muka tak malu....kalau mempunyai kelebihan dan tak lemah kena sibuk nak menyundal dengan PAS....!!!!

UMNO mempunyai kelebihan dan tidak lemah, kata Najib


Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak berkata parti Umno mempunyai kelebihan dan kekuatan tersendiri dan bukan lemah sehingga terpaksa mencetuskan idea untuk bekerjasama dengan PAS. Beliau berkata PAS harus menghormati parti Umno dalam usaha memperjuangkan Islam selama ini.

Tidak ada sesiapa pun yang boleh mempertikaikan perjuangan Umno untuk Islam, kata Presiden parti itu. Najib berkata demikian kerana ingin menegaskan bahawa Umno cukup kuat untuk berkhidmat kepada rakyat dan bukan lemah sehingga terpaksa bekerjasama dengan PAS.

Beliau berkata demikian setelah Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata parti Umno sedia berbincang dengan PAS untuk menjalinkan kerjasama dalam usaha memperjuangkan kesejahteraan dan memperkukuhkan kedudukan orang Melayu di Malaysia.



penyapu sial


UMNO FlipFlop..

Najib kata gitu...
Muhidin kata gini..

tak ada kesepakatan...

UMNO ada kelebihan ?

TAIK Kucing lahh....

.. itu pun nasib baik mungkin disebabkan kerana kebergantungan trhadap Hasil Judi... FELDA.. PERTONAS.. PDRM, FRU, SPRM, Mahkamah.. dan memacam lagi yg di jadikan alat sokongan...

Cuba UMNO-APCO ni gerak SOLO mcm PR...

HMMM.. dah tentu masuk gaung...

PENGECUT UMNO-APCO...

sekarang Landak kat hutan pun MALU la dengar nama UMNO-APCO ni....

TAk sedar-sedar lagi ker.... ?


UMNO-APCO adalah penakut ...

Dulu dan kini UMNO-APCO lemah- takut dengan :

- Hantu altantuya...
- DSAI
- PR
- PKR
- RPK
- PRK

Sekarang ni UMNO-APCO sangat takut dan lemah pulak dengan 3 hantu yg terbaru :

- Hantu Harakah
- Hantu Serak SuaraKeadilan
- Hantu naik ROKET

Wakakaka.. kakaka..

UMNO ada kelebihan dalam bab rasuah, judi, minum arak, bergaduh dalam mesyuarat, memperkayakan kroni dan suka mencari publisiti murahan. Segala macam kelebihan yang buruk ada pada parti yang satu ini. Bangunan UMNO yang nampak gah tu pun dibina hasil duit rakyat. Itulah kelebihan mereka yang utama. Semiskin2 parti PAS pun bangunan yang mereka miliki tidak menggunakan duit rakyat. Malulah sikit...

No comments:

Post a Comment