ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

17 May 2011

pundek ko muhyiddin...cikgu kampung dan sengal boleh la ko tipu...tak kan semua orang tak tau yang ini nak dekat PRU 13...biasa la...i help u..u help me...!!!

TPM: Kaedah guru naik pangkat bukan kerana p'raya




Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata keputusan kerajaan memberi lima kaedah kenaikan pangkat baru di bawah skim perkhidmatan guru dilakukan sepanjang masa dan bukan untuk menghadapi pilihan raya umum akan datang.

Beliau, yang juga Menteri Pelajaran, berkata usaha kerajaan untuk menambahbaik skim perguruan akan diteruskan sebagai kesinambungan kepada keperluan transformai kecemerlangan perkhidmatan berkenaan.

"Boleh kita tekan bahawa perkhidmatan perguruan di negara ini mendapat layanan yang adil," katanya kepada sidang media selepas merasmikan sambutan Hari Guru 2011, peringkat kebangsaan ke-40 di Kuching hari ini.

Beliau turut mengucapkan terima kasih kepada Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak kerana memberi tumpuan istimewa kepada profesion perguruan walaupun negara sedang mengawal defisit kewangan.

Katanya pengumuman Najib melalui tayangan rakam video pada majlis bertema "Guru Penjana Transformasi Pendidikan Negara" itu adalah satu berita yang amat baik bagi warga pendidik.

- Bernama

No comments:

Post a Comment