ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

30 March 2013

nak hina agama lain dan melanggar undang undang negara ...boleh kebal dari tindakan undang undang jika menyokong parti syaitan dan parti syaitan masih berkuasa....!!!!

Zul kulom batang gajah persoal mengapa Tuhan Hindu tidak halang banjir

Naib Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Zulkifli Noordin  aka zul kulom  dikritik pemimpin Hindu apabila beliau menyampaikan kuliah agama baru-baru ini dengan mempersoalkan seorang peniaga India mengapa tuhan Hindu tidak melindungi kedainya dari ditimpa banjir.

Ahli parlimen bebas itu juga mempersoalkan kesucian Sungai Ganges, yang juga dikenali sebagai Ganga di India, yang dianggap suci oleh penganut Hindu.

“Saya pernah ke Sungai Ganga dahulu. Bagaimana boleh kata ia suci? Terdapat bangkai ayam dan ranting kayu terapung-apung,” kata Zulkifli yang direkod dalam video bertajuk “Zulkifli Nordin (PERKASA) menghina agama hindu” yang dimuat naik di laman sosial YouTube semalam.

Kenyataan Zulkifli sebagai “serangan ganas” ke atas orang India di Malaysia.Kata-kata yang dikeluarkan Zulkifli Noordin adalah yang paling teruk dalam menyerang agama lain di negara ini..

Kita mahu Ketua Polis Negara dan Peguam Negara menyiasat dan mendakwa Zulkifli Noordin di bawah seksyen 298A Kanun Keseksaan yang menyebabkan ketidakharmonian, dan mencetus kebencian antara kaum.

Zulkifli juga dilihat menghina penganut Hindu yang mahu membeli patung yang telah patah.

“Berebut Hindu beli Tuhan, Tuhan gajah, semua sudah patah, saya tanyalah, aci, apasal beli Tuhan sudah patah. Dia jawab ‘tak apa balik kita taruk plaster,” kata ahli parlimen bebas itu, yang dipecat dari PKR.

Ini adalah insiden kedua tahun ini di mana kepercayaan Hindu diserang.

Awal tahun ini, kolumnis Dr Ridhuan Tee Abdullah menimbulkan kemarahan MIC selepas didakwa menghina penganut Hindu dalam artikelnya di akhbar berbahasa Melayu, Sinar Harian pada 18 Februari.

Perbuatan menghina agama atau kepercayaan mesti dihentikan. Ahli politik seperti Zulkifli Noordin mesti ditolak dalam pilihan raya akan datang dan rakyat Malaysia mesti menolak politik kebencian kaum dan menghina agama lain..

Video lima minit 30 saat itu turut menerima kritikan dari orang ramai yang memberitahu Zulkifli supaya menghormati agama lain.

Tidak baik menghina agama orang lain, dia ni bodoh, dia benar-benar menghina agama lain. Kita berharap pihak berkuasa akan mengambil tindakan..

Zulkifli menjadi ahli parlimen bebas yang menyokong Barisan Nasional selepas beliau dipecat dari PKR pada 6 Mac 2010, kerana laporan polis yang beliau buat ke atas ahli parlimen PAS Shah Alam, Khalid Samad.

Zulkifli membuat laporan polis berkenaan kenyataan Khalid bahawa undang-undang melarang bukan Islam menggunakan perkataan “Allah” sebagai “sudah lapuk”.

 

 

penyapu sial

 

ikut  sifu dia....sifu dia pun boleh hina agama sendiri...tak der hal punya nak hina agama lain...inilah  perangai  busuk perut bumi ,,,apa apa pun tanya sama najib...dia kepala busuk penghina agama sendiri....mentor  dia  keling pundek  mahathir  pencacai lubang taik syaitan yang di kenali...

No comments:

Post a Comment