ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 January 2010

budaya UMNO cakap bohong dan mengambus isu yang sebenar melalui babi tungganganya SPRM...!!!

SPRM kambus isu sebenar dengan pasir?

Cerita macam harga enjin jet yang hilang....mula-mula katanya satu, kemudian dua. Dinilaikan RM50 juta satu enjin.Kemudian susut nilainya ; hanya RM303,570.00 dan bukannya RM50 juta atau RM28 ...

Maka begitu juga dengan isu pasir untuk Singapura. Ada yang melihat seolah-olah SPRM sedang mengambus isu kematian kejam Teoh Beng Hock (TBH) dengan pasir untuk Singapura .Orang ramai seakan-akan melupakan tragedi kematian TBH yang ada kaitannya dengan siasatan SPRM.

Harap-harap tragedi dahsyat TBH itu tidak berulang lagi kepada mereka yang sedang direman oleh SPRM.

Yang jadi panas isu pasir ini kerana Mahathir mendakwa 700 lori pasir masuk ke Singapura setiap hari. Mula-mula ada yang kata 500 lori ? Terbaru dikatakan oleh Timbalan Ketua Pengarah Kastam (Penguatkuasaan dan Pematuhan), Datuk Mohamed Khalid Yusuf; hanya 10 lori pasir sahaja setiap hari.

Berapa banyak jauh bezanya tuuu! Mana satu yang cakap bohong? [klik sini]


alhusseyn51

No comments:

Post a Comment