ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 January 2010

MB Perlis: Surat sokongan Exco bukan rasuah

Surat sokongan yang dikeluarkan oleh anggota Majlis Mesyuarat Kerajaan Negeri (Exco) atau Ahli Dewan Undangan Negeri kepada orang ramai tidak ditafsirkan sebagai rasuah, kata Menteri Besar Datuk Seri Dr Md Isa Sabu.

Katanya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) tidak menyenaraikannya sebagai sebahagian daripada amalan rasuah kerana ia tidak mempunyai sebarang kepentingan peribadi kepada pengeluar surat berkenaan.

Berucap pada majlis taklimat khas SPRM kepada wakil-wakil rakyat Barisan Nasional (BN) dan para pegawai kanan di sini hari ini, Md Isa bagaimanapun berharap setiap anggota Exco dan Adun perlu berhati-hati dalam mengeluarkan surat sokongan.

“Mungkin sesuatu yang dilakukan oleh seseorang anggota Exco atau Adun tidak langsung bermotif rasuah, tetapi jika tersilap tindakan, undang-undang boleh mentafsirkan mereka memberi atau menerima rasuah, dan akhirnya mereka sendiri yang akan menghadapi masalah,” katanya.

Pengarah SPRM Perlis, Yusof Shamsudin berkata, taklimat khas itu diadakan bagi memberi pendedahan kepada wakil rakyat di negeri ini tentang tafsiran rasuah.



penyapu sial


celaka dan haramjadah punya UMNO....kalau diri sendiri yang buat tak rasuah namanya....tapi kalau MB PR yang buat macam sundal lajunya tindakan di ambil....double standard taik kucing punya ameno

Perangai surat sokongan ini belambak di Sabah.Apalagi memohon tender projek, memohon balak,tanah.Memohon pelurupun kena minta surat sokongan YB2. Asal mula nak bagi tau orang yg adun2 BN tu berkuasa dn sentiasa membantu rakyat Jelata.....

Sprm satu hal,,,,mu asik bagi taklimat YB2 BN tapi tak pernah ambil tindakan aduan2 terhadap salah laku rasuah, pemilikan harta YB2 sperti KHIR TOYO, 10juta wang menteri Besar NSembilan yg diextradisi ke Landon. Bagi taulah hasil siasatannya darimana duit itu.....siapapunya....gimana....mou kemana...utk siapa....dan buat apa...dan macam2.Curi injin kapal perang langsung x masuk akal hanya dilakukan 2 orang saja yg hanya berpangkat sarjan....

No comments:

Post a Comment