ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

31 January 2010

PERKARA-PERKARA HARAM NAK DI HALALKAN DEMI KAKI KAKI BUNTUT UMNO DALAM PAS

PERTAMA;

Pimpinan PAS dibenarkan mengadakan pertemuan dengan Blogger UMNO, kemudian dedahkan kepada mereka tentang dalaman parti, seperti Baiah Talak isteri.

KEDUA;

Pimpinan PAS dibenarkan melakukan sebarang tindakan yang boleh mengugatkan kesepakatan dalam tiga parti dalam Pakatan Rakyat; PAS, PKR dan DAP.

KETIGA;

Pimpinan PAS dibenarkan mengadakan pertemuan sulit dengan UMNO, waima ia bakal membawa perpecahan dalam PAS.

KEEMPAT;

Pimpinan PAS dibenarkan menipu ahli-ahlinya, juga rakyat Malaysia keseluruhannya. Jangan bimbang, ada nas yang menghalalkannya.

KESIMPULAN

Segala kebenaran-kebenaran ini, tidak boleh diingkari. Mengingari segala ini, pasti akan dikenakan tindakan Disiplin sehingga melayakkan dipecat dari sebarang jawatan dalam parti.

Syarat sah menjadi pimpinan PAS, perlu jadi penyokong Tegar Kerajaan Perpaduan.

Bangganya aku jadi ahli PAS...wa ka ka ka....makna PRU 13 PAS hanya bermimpi di siang hari...nasib tak baik ...selama ini aku rajin bagi undi kat depa...nampak nya terpaksa merosakkan undi...

nak bagi kat UMNO....depa lagi besar PUKIMAKKKKKKKKKKK....!!!!!....POOODAAAHHHH...!!!!

No comments:

Post a Comment