ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 January 2014

rosmah botox hasut bini wakil rakyat jadi sepertinya...songlap duit rakyat kemudian beri kepada anak beli kondo mewah dan buat filem lucah....kah kah kah....!!!!

Isteri wakil rakyat perlu aktif bantu suami, kata Rosmah

 


salah satu  cara rosmah mencuri duit rakyat selain dari projek PERMATA...naik jet kerajaan sesuka hati  walaupun dia bukan bertaraf menteri..

 


anak  dapat sponsor beli kondo dari ibu yang pencuri duit rakyat

 


anak dia juga dapat sponsor ibu dia buat filem lucah....hasil duit yang di rompak dari rakyat INIKAH NAK DI JADIKAN CONTOH  BINI WAKIL RAKYAT.....ALAMAK LINGKUP LAH NEGARA....PUIIIII.....!!!!

Isteri perdana menteri, Datin Seri Rosmah Mansor (gambar) berkata isteri wakil rakyat perlu memainkan peranan lebih aktif dalam membantu suami masing-masing selaras dengan keperluan dan tuntutan masyarakat demi kesejahteraan rakyat. Rosmah yang juga Yang Dipertua Badan Amal dan Kebajikan Tenaga Isteri-isteri Menteri dan Timbalan Menteri (Bakti) berkata selain mengiringi suami sebagai tetamu kehormat dalam sesuatu majlis, mereka juga proaktif menganjurkan program berorientasikan kebajikan rakyat di kawasan masing-masing.

 "Sesungguhnya program-program mendekati rakyat jelas membuktikan peranan penting yang dimainkan oleh isteri wakil rakyat dan pada masa sama membantu merapatkan hubungan suami dan rakyat," katanya. Beliau berkata demikian pada Majlis Perasmian Program Tahunan Isteri Wakil-wakil Rakyat Barisan Nasional (BN) Se-Malaysia 2013/2014 yang dirasmikan Menteri Besar Johor Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin di Nusajaya hari ini.

Turut hadir isteri timbalan perdana menteri selaku Naib Yang Dipertua Bakti, Puan Sri Noorainee Abdul Rahman dan isteri Menteri Besar Johor Datin Seri Rosni Omar merangkap Yang Dipertua Badan Amal Tenaga Isteri Wakil-wakil Rakyat Negeri Johor (Juita). Kejohanan kali ini disertai 560 orang yang mewakili 14 buah negeri termasuk anggota Bakti. Rosmah berkata, peranan tersebut juga perlu dilakukan isteri-isteri wakil rakyat di negeri yang bukan di bawah kepimpinan BN supaya mereka dapat menggandakan usaha untuk memenangi hati rakyat untuk kembali menyokong BN. "Untuk melaksanakan tanggungjawab ini, isteri-isteri wakil rakyat harus melengkapkan diri dengan ilmu pengetahuan dalam pelbagai bidang termasuk pengetahuan asas dalam media sosial," katanya. Beliau turut meminta semua pihak supaya bersatu-padu agar tidak memberikan ruang kepada pembangkang untuk memporak-perandakan mereka



penyapu sial



kah kah kah...ibu pencuri dan sponsor filem lucah sedang beri tazkirah kepada bini bini wakil rakyat supaya aktif menjadi sepertinya....lingkup negara maka banyaklah industri filem lucah....selagi betina dapat peluang berlagak menjadi PM kangkung negara ini...selagi itu dia buat sesuka hati...siallll punya betina....!!!

dah kena boo kenapa xsedar lg? Yg orang  lagi menyampah & meluat kat Najib sbb kamu gak lah. Menyibuk dah mcm menteri/ PM.

No comments:

Post a Comment