ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

28 March 2012

bapak burid anak mengelitik....temberang kepala samseng menteri UMNPORNO....Nazri kata anaknya boleh urus sendiri hal peribadi....lembu mana nak hang pundek kan.....memang dasar menteri pundek....!!!!

 

Menteri  Pundek Umno Mohamed Nazri Aziz menolak untuk memberikan respon berkenaan anak lelakinya Mohamad Nedim yang dikatakan terbabit dengan pergaduhan minggu lepas, dengan berkata anaknya itu sudah dewasa dan mampu menguruskan halnya sendiri.

“Saya tidak bertanggungjawab atas tindak tanduk dia,” katanya . “Tidak ada kena mengena dengan saya.”

Menteri itu (gambar) turut berkata beberapa laporan polis telah dibuat berhubung insiden 20 Mac dan pihak polis sudah pun menjalankan siasatan.

Oleh yang demikian, Nazri menjelaskan adalah tidak sesuai untuknya memberikan sebarang komen berhubung perkara itu.

“Saya tidak boleh memberikan sebarang komen, sekiranya saya mula komen, itu mungkin akan menjadi prejudis situasi tersebut kerana sudah ada laporan polis,” katanya.

Beberapa laporan berita online melaporkan minggu lepas terdapatnya dakwaan Mohamad Nedim mengkasari pegawai keselamatan di sebuah kondominium di Mont Kiara malam Selasa lalu.

Memetik sumber yang tidak dinamakan, satu portal berita berkata pengurusan kondominium itu menerima tekanan untuk menutup insiden tersebut walaupun CCTV merekodkan pergaduhan itu, kerana firma keselematan bergantung kepada kerajaan untuk memperbaharui lesen mereka.

Ini sekiranya polis “berusaha mempertahankan” pemimpin Barisan Nasional (BN) selepas membersihkan Nedim dalam dakwaan pergaduhan tersebut selepas empat hari insiden tersebut.

Ketua Polis Brickfield ACP Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid berkata pada Sabtu lalu “kes itu jelas” hanya melibatkan pengawal keselamatan dan pengawal peribadi Nedim.

“Saya tak tahu mengapa dan bagaimana ada orang lain boleh terlibat (Mohamad Nedim) dalam perkara ini,” menurutnya.

Kenyataan Wan Abdul hanya dibuat selepas empat hari kejadian tersebut adalah “mencurigakan”.

Adakah pihak polis cuba melindungi Umno dan reputasi kerajaan?Ini  kerana kejadian itu turut dilaporkan telah di rakam oleh CCTV di kawasan tersebut. Apa kandungan CCTV itu?”

Kita  turut mendesak polis mewujudkan pasukan khas untuk menyiasat kes berkenaan dengan lebih lanjut kerana kes ini melibatkan “ anak menteri kanan”.

Ini adalah kali kedua anak Menteri di Jabatan Perdana Menteri itu terlibat dengan kejadian jenayah.

Pada 2004, Nedim dituduh terlibat dengan kematian Darren Kang, pelajar jurusan undang-undang di United Kingdom, yang dibunuh di Sri Hartamas.

Pada masa itu, Nazri mengakui anaknya berada di lokasi tersebut namun menegaskan anaknya tidak terlibat dengan jenayah tersebut, yang mana lima peniaga Thailand mengaku salah atas tuduhan membunuh.

 

 

penyapu sial

 

bapak menteri samseng anak menteri berlagak mafia = keluarga pundek menteri kepala butoh UMNOPORNO...

Kalau dah sampai tahap macam ni pun pengundi-pengundi di Padang Rengas masih tak reti nak buka mata hati, tak tahulah nak kata apa lagi...!

Inikah ajaran islam, yang berkuasa boleh melakukan apa-apa tanpa balasan setimpal & boleh lepas tatatertib undang-undang begitu saja ???

Dan orang biasa ditindas , dipukul & diancam .

Dulu Madey hapuskan kekebalan Raja...skg anak2 menteri yg ambilalih kekebalan itu...

Kalau anak orang lain, mak bapak kena bertanggungjawab. Kalau anak menteri yang terbabit dalam jenayah atau penyelewengan lain pulak cara jawabnya. Jadi anak orang biasa kena masuk dalam, anak menteri pulak lepas bebas. Tak adil, tak adil.

anak2 mentri / MPs UMNOPORNO sangat bernasib baik..dapat semua yg terbaik..apa2 kesalahan mereka..boleh diselesaikan tanpa mahkamah,penjara...semua bapa yg tanggung..makan gaji buta..bawa kereta mewah, gold credit cards, sekolah private khas,..etc. kita orang biasa..kena kerja kuat..kena bayar cukai..utk sara anak menteri..
sedih!!