ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 March 2012

lawak nyanyuk keling mahathir kutty .....tua kutuk penyokong kuat Yahudi ini tuduh anwar dapat bantuan bapak yahudi 1 dunia untuk guling kerajaan pukimak UMNO-BN....!!!!

 

 

Bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mendakwa badan bukan kerajaan (NGO) yang menyokong Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim telah dibayar oleh Amerika Syarikat (AS), bagi tujuan menggulingkan kerajaan yang dilihat tidak sebulu dengan kehendak mereka.

Menurut Dr Mahathir, tindakan AS di Asia Barat jelas menunjukkan bukti bahawa kuasa barat berkenaan sedang berusaha untuk menukar pemerintahan pemimpin yang tidak sebulu dengan mereka, dan melantik individu lain bagi membolehkan AS memperalatkan negara berkenaan.

"Campurtangan AS dalam gerakan untuk menjatuhkan kerajaan negara-negara yang tidak sebulu dengannya amatlah jelas. Apa yang sedang dilakukan oleh Amerika Syarikat di negara Arab sudah tentu dilakukan juga di Malaysia. NGO-NGO yang sedang menghasut dan memburukkan kerajaan supaya Anwar Ibrahim dapat menjadi Perdana Menteri tentu sekali mendapat bantuan kewangan dan media Amerika," katanya merujuk kepada penangkapan 10 rakyat AS di Mesir yang dipercayai ahli daripada beberapa NGO dari Amerika yang terlibat kononnya untuk membawa demokrasi kepada Mesir.

Di antara mereka yang ditangkap adalah ahli kepada National Democratic Institute (NDI), International Republican Institute (IRI) dan Freedom House, dan kesemua mereka menurut Newsweek telah “memperolehi dana daripada AS”.

"Mereka kononnya tidak puas hati dengan dasar kerajaan berkenaan hak asasi manusia termasuk seksualiti bebas (menghalalkan zina, perkahwinan sejenis, menghapuskan institusi perkahwinan dan kekeluargaan dan liwat). Sebenarnya tujuan mereka ialah untuk menjayakan hasrat Amerika Syarikat untuk melakukan "regime change" supaya Malaysia menjadi alat Amerika Syarikat," katanya di dalam blog "Chedet" miliknya hari ini.

Jelas Dr Mahathir lagi, apabila Anwar mula berkuasa sebagai perdana menteri, segala tuntutan NGO berkenaaan akan dihalalkan dan berkemungkinan juga Ketua Umum PKR itu akan mengadakan hubungan diplomatik dengan Israel.

"Sudah tentu setelah Anwar Ibrahim menjadi Perdana Menteri Malaysia, tuntutan NGO-NGO berkenaan akan dihalalkan. Sebagai penyokong kuat Israel, AS tetap akan memujuk Anwar supaya mengadakan hubungan diplomatik dengan negara Yahudi itu," katanya lagi.

Tambah beliau, rakyat seharusnya bertindak bijak dengan menolak mana-mana pihak yang ditaja AS bagi mengelakkan negara dikongkong dan dijajah oleh mereka yang cuba menukar kerajaan secara haram.

"Malaysia merdeka. Tetapi apabila kuasa asing dapat menukar kerajaan dengan pelbagai cara yang haram, apakah Malaysia akan terus merdeka?" soalnya dan menambah terpulng kepada rakyat untuk membuat pilihan.

"Tetapi terpulanglah kepada rakyat Malaysia. Jika mereka suka Malaysia menjadi alat Amerika Syarikat (penyokong kuat Israel), sokonglah puak yang menerima bantuan dan sokongan Amerika Syarikat, tetapi jika kita ingin betul-betul merdeka, tidak dikongkong oleh Amerika Syarikat dan sekutunya, tolaklah mereka yang sanggup diperalatkan oleh Amerika Syarikat untuk menukar kerajaan," katanya dalam entri terbaru blognya yang bertajuk "Peperangan Mesir Melawan NGO".

 

 

penyapu sial

 

 

Ni standard ex PM Malaysia? Main cakap je. Kasi la bukti. Nama NGO, berapa juta duit diterima, sape yg bagi duit.. Ini cakap kosong, takde standard la. Macam sembang kedai kopi. Boleh plak ada yg setuju n sokong cakap dia ni. Diam lah. Kurangkan bercakap. Orang pun dah benci. Berbakul bakul nampak sikap menipunya. Snip berita dari scarecrow ni pun dah cukup nak tunjuk sape yang buat apa.

Yg peliknya, Pak Lah yg retire kemudian dari dia pun dah duduk diam. Ni yang dok bercakap tentu kalu ni pasal apa? Banyak sangat hidden things yg nak disorok ka? Orang tak salah, diam relax je. Ni yg macam bersalah tu dok spin sana sini ceritanya.

sebenarnya dia takut kena heret ke mahkamah tak tahan malu. pasal tu kesana ke mari macam cacing kepanasan. cuba memutar belitkan fakta bertujuan untuk menutup masa lampau

Mahathir keling pariah =Pembohong dan Penfitnah Nombor Satu di Malaysia

Beliau adalah pemimpin yang membenarkan AS menyerang Iraq dengan memberi undi untuk pencerobohan AS di Asia Barat hanya dengan satu panggilan talipon daripada presiden AS, Bush. Ketika itu Malaysia menjadi ahli majlis keselamatan PBB dan jika Mahathir memberi alasan kerana Iraq memceroboh Kuwait, maka nyatalah alasan tersebut amat dangkal. Andainya Malaysia tidak memberi undi ketika itu, pasti kita tidak akan menonton kekejaman AS dan sekutunya. Memang Mahathir adalah pemimpin Umno yang mudah lupa dan masih menyalahkan orang lain kerana beliau kunun kunun adalah seorang politikus yang maksum.

Tidak perlu menguling kerajaan, tunggu sahaja lah PRU 13 ia akan terguling dengan sendiri. Kenyataan Tun ditolak oleh rakyat kerana kenyataan tersebut bolih dinilai sebagai kenyataan berunsur hipokerasi.

No comments:

Post a Comment