ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 March 2012

bapak buaya anak biawak KOMODO....dua dua anak beranak kepala samseng....Kes Anak Nazri Aziz Dituduh Pukul Pengawal akan di LEMBU FEDLOTKAN.....!!!!.....!!!!

 

Satu lagi jenayah tersembunyi yang dilindungi UMNO bakal berlaku, kali imi melibatkan anak lelaki Nazri Aziz, menteri di jabatan perdana menteri.

Anak Nazri, Mohd Nedim Mohd Nazri Aziz, didakwa memandu Porschenya ke satu bangunan kondominium di Mont Kiara diekori pengawal peribadinya dengan sebuah MPV, terlibat dalam satu pergaduhan dengan penyelia keselamatan bangunan tersebut,

Ini bukan kes keganasan pertama melibatkan anak lelaki Nazri. Tahun 2004, seorang pelajar undang-undang berusia 23 tahun Darren Kang dipukul hingga mati oleh sekumpulan pekerja restoran di Desa Sri hartamas, berhampiran Mont Kiara, setelah satu selisih fahan yang melibatkan anak Nazri. Pekerja-pekerja tersebut- 10 warga Thai dan seorang warga tempatan ditangkap. Manakala anak Nazri dibebaskan selepas soalsiasat polis.

“Ketika ini, untuk berlaku adil pada semua pihak, perlu ada siasatan lanjut.Lapuran yang dibuat kepada polis oleh kedua dua pihak dan maklumat mesti didedahkan. Tidak harus ada apa-apa yang disembunyikan.Apa berlaku dimasa lalu tidak harus dibiarkan berulang samula- bukan sekrang di tahun 2012...

Harus ada penjelasan kenapa anak lelaki Nazri mempunyai banyak wang dan memandu Porsche, perlukan pengawal peribadi yang memandu MPV. Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia patut terus bertindak dan bukan purapura tidak sedar keadaan ini. Kes jenis ini menunjukkan keangkuhan keluarga  kepala samseng  elit Umno. Malah kerabat diraja juga tiada hak untuk membuli orangramai, tanpa mengira samada mereka rakyat Malaysia atau pekerja asing, golongan profesional atau buruh.”

Tahap keangkuhan yang mengejutkan

Ketua Polis Daerah Brickfieds Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid mengesahkan menerima 2 lapuran polis berkaitan insiden itu. Anak lelaki Nazri, Mohd Nedim Mohd Nazri Aziz, didakwa memukul penyelia keselamatan di sebuah kondominium pada malam Selasa lepas.

“Kes ini diklasifikasikan dibawah Seksyen 160 Kanun Keseksaan melakukan kekecohan di tempat awam,” Ketua Polis Wan Abdul Bari dilaporkan berkata. Beliau bagaimanapun enggan mengulas lanjut.

Kedua laporan polis tersebut dipercayai dibuat oleh pengawal peribadi Nedim dan penyelia keselamatan berusia 50an dan mengalami lebam. Penyelia itu yang awal membuat lapuran di Balai Polis Jalan Travers, pada malam kejadian selepas menjalani pemeriksaan di sebuah hospital.

Menurut lapuran berita, penyelia tersebut mahu Nedim mendaftar nama sebelum membenarkan nya memnadu masuk dengan Prosche nya, tetapi Nedim enggan menurut. Nedim dipercayai baru mendirikan rumahtangga. Pengawal peribadi nya kemudian memberitahu pengawal keselamatan Nedim ialah seorang ’Tengku’ atau kerabat diraja, tetapi penyelia itu masih berkeras..

Naik marah, Nedim didakwa turun dari kereta, mencekik leher penyelia dan menumbuk kepala nya sementara pengawal peribadi nya memegang penyelia tersebut. “ Penyelia itu tidak dapat melawan kerana dipegang oleh pengawala peribadi,” satu sumber dari pengurusan kondominium dilaporkan berkata.

Dilaporkan juga pihak pengurusan kondominium diberi tekanan hebat untuk melindungi kes ini.

Cerita dari pengawal peribadi

Satu lagi laporan polis oleh pengawal peribadi Nedim bagi pihak majikan nya di balai yang sama. Pengawal itu mengaku ada kekecohan dan menuduh penyelia itu menimbulkan provokasi dengan berkelakuan biadap.

Menurut sumber dari pihak Nedim, penyelia itu yang mula menumbuk pengawal peribadi dan mencabar pengawal tersebut untuk bertumbuk. Pengawal peribadi Nedim kemudian menendang perut penyelia itu manakala penyelia itu menumbuk muka pengawal peribadi. -Malaysia Chronicle

Pengawal keselamatan dakwa diserang anak menteri

Anak Menteri di Jabatan Perdana Menteri Datuk Seri Nazri Abdul Aziz didakwa menyerang seorang penyelia keselamatan di sebuah kondominium mewah di Mount Kiara pada malam Selasa lalu.

Ketua Polis Daerah Polis Brickfields, Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid ketika dihubungi hari ini mengesahkan bahawa dua laporan polis berkaitan dengan kejadian itu telah dibuat.

"Kes diklasifikasikan mengikut Seksyen 160 Kanun Keseksaan kerana terbabit dengan pergaduhan," katanya, yang keberatan memberikan butiran lanjut kes itu.

Seorang jurucakap pengurusan kondominium itu mengesahkan bahawa terdapat perbalahan kecil antara anggota keselamatan dan tetamu bangunan itu. Beliau enggan mengulas lanjut dan berkata butiran kejadian perlu dirujuk kepada polis.

Menurut sumber, kejadian berkenaan sempat dirakamkan melalui kamera CCTV.

Pengurusan kondominium itu juga dikatakan sedang menghadapi tekanan supaya ‘menutup’ kejadian itu kerana firma-firma keselamatan bergantung kepada kelulusan kerajaan persekutuan untuk memperbaharui lesen operasi mereka.

Pada kejadian itu, anak menteri berkenaan Mohamad Nedim Mohd Nazri Aziz, yang memandu kereta sport Porsche ke kondominium teresebut. Beliau diikuti oleh pengawal keselamatnnya yang memandu sebuah MPV mewah.

Pengawal peribadi itu dilaporkan turun dari kenderaannya untuk mendaftar butir-butir peribadi bagi tetamu yang melawat bangunan itu tetapi pengawal kondominium berkeras bahawa kedua-dua pemandu mesti berbuat demikian secara berasingan.

Ini menyebabkan pertengkaran hangat dan penyelia keselamatan dipanggil bagi menyelesaikan masalah itu tetapi perkara sebaliknya berlaku. -mk

 

 

 

penyapu sial

 

anak beranak dan seluruh kerabat UMNOPORNO memang jenis benatang samseng...

anak dengan bapak sama je...tengok muka pun dah tau...muka kuat rasuah..masa main nazri x baca niat tu..

Jawapannya mudah saja... humbankan BN dalam pru13 kemudian bicarakan menteri dan anak anaknya sekali. Kalau salah sumbatkan dalam penjara. Baru ada akal sikit.