ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

20 March 2011

bukan sahaja fasha sanda di sundalkan oleh UMNO-APCO....ni lagi seekor spesis betina pelacur 1 malaysia....!!!



Kadang-kadang naikgeram  dengan artis wanita Malaysia ( sebahagian ) suka sangat pakai seksi, suka tayang kopek (buah dada), tayang peha, tayang buntuk dan berbikini tayang seluar dalam kalayak ramai.

Malah berpeluk peluk dan cium cium di layar putih serta dikaca TV dan yang lebih parah gambar seksinya sehingga nampak isu kopek atau buah dada jelas terdampar di surat khabar dan majalah.

TIDAK RASA ADA PERASAAN MALU. Terbaru seorang artis wanita gadisyang bernama MEIRA LEYANA PAKAI BAJU CUKUP SEKSI SEHINGGA NAMPAK JELAS ISI KOPEKNYA ATAU ISI BUAH DADANYA. (gambarnya tuan tuan boleh lihat dalam akhbar bodek BN/UMNO.)

Cukup tidak bertamadun bila wanita atau lelaki yang suka pakai separu-separuh, Dan cukup malang wanita wanita atau artis yang berkenaan bangsa Melayu dan mungkin berugama Islam atau hanya Islam baka sahaja.

Yang menjadi lucunya bila pakai seksi dan gambarnya khasnya wanita artis Melayu gambarnya disiarkan kelayak ramai dan ada bantahan. Artis wanita berkenaan pun meminta maaf.

Macam cerita kartun, tayang kopek pada umum atau pakai seksi untuk tatapan umum, dan minta maaf.

Mungkin sebahagian artis juga termasuk dalam penyakit mental . Jadi cari ubat dan penawar agar tidak terlondeh semua perlatan dan alat sulit artis wanita.

Dengan ini pehak kerajaan BN/UMNO dan menteri yang bertanggungjawap seperti  Dr. Rais Yatim buatlah sesuatu agar artis wanita Malaysia tidak keterlaluan dalam memakai baju dan babak babak peluk cium dan adegan katil tidak ditonton secara percuma.


penyapu sial


pastinya menteri menteri pukimak mata keranjang UMNO-APCO tentu bergumbira dapat peluang cuci mata dan mungkin dapat peluang skodeng sampai ke bilik hotel....tak payah suntut altantuya ...tak payah rogol amah....pastinya betina sebegini mudah untuk jadi lauk santapan menteri menteri atau MP UMNO bajingan seperti rais yatim dan jarjis menjarjis....