ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 March 2011

najib bini rosmah di cabar buat laporan polis untuk bersihkan maruahnya dari tuduhan suntut dan bunuh altantuya...!!!



Perdana Menteri di cabar supaya membuat laporan polis berkaitan tuduhan bunuh Altantuya terhadap beliau.

Ini  merujuk kepada keberanian tindakan Ketua Pembangkang, Dato' Seri Anwar Ibrahim yang membuat laporan Polis sehari selepas tuduhan video seks, ia sama dengan kes Altantuya kerana keduanya melibatkan maruah dan Najib juga mestilah menbuat laporan Polis untuk menunjukkan satu usaha membersihkan dirinya..

Kes Altantuya sudah lama berlaku namun Najib belum membersihkan dirinya dan tidak ada usaha kearah itu

Mengenai  ulasan Datuk Mustafa Mohamad yang mengesa rakyat untuk menilai tahap integriti,  itu adalah pandangan yang sengaja diadakan untuk melindungi kejahatan yang dilakukan oleh pimpinan BN sekian lama.

Macamlah rakyat sudah tidak pandai menilai tahap integriti dinegaranya sendiri...

Mengapa beliau (Mustapa Mohamed) gesa rakyat untuk buat penilaian tahap integritinya jika belum disabitkan kesalahan..

Anwar Ibrahim telah mengemukakan laporan polis berhubung fitnah jahat video seks, ini membuktikan beliau berani dan mahu menafikan perkara yang memang beliau tidak lakukan dengan saluran keadilan yang ada iaitu mahkamah.

Tindakan beliau (Anwar) membuat laporan polis tersebut adalah suatu perkara biasa jika dituduh berkaitan isu yang tidak pernah dilakukan.

Tapi jika ada individu yang difitnah , tindakan yang mesti dilakukan ialah kemukakan laporan polis sebagaimana yang dilakukan oleh Dato Seri Anwar Ibrahim.

Dunia sedang melihat bagaimana senario politik yang tidak matang

Perdana Menteri Malaysia dan pemimpin BN jelas mengamalkan toleransi terhadap budaya politik yang bersifat “undang-undang rimba”.

Pemimpin sepatutnya memikirkan untuk memperkenalkan dasar-dasar yang lebih perihatin dan mesra rakyat dalam memenuhi amanah kepimpinan negara. namun yang kita lihat kerja mereka menyerang parti lawan dan pimpanannya denga rekaan cerita yang bukan-bukan.

Paling malang segala institusi kerjaan disalahgunakan untuk melangsungkan kerja jahar mereka bagi kekal berkuasa

Tidak hairanlah mengapa isu yang memalukan Negara membiak dengan pesat sejak akhir-akhir ini

Rakyat menilai kerajaan sedia ada yang tidak pernah berubah untuk menyelamatkan malaysia,

Protes perlu dilakukan terhadap Umno BN, dan protes tersebut perlu diterjemahkan pada kertas undi pada pilihanraya Sarawak pada April dan PRU13 tidak lama lagi, perubahan perlu berlaku di Malaysia...

No comments:

Post a Comment