ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 March 2011

PDRM dulu kini dan selamanya babi tunggangan UMNO...!!!



Memang geram dan sakit hati..bila Ketua Polis Negara kata, trio yang mendedahkan dan menayangkan video lucah yang menfitnah DS Anuar Ibrahim tidak di tahan dengan alasan belum cukup bukti. Kalau sampai masa cukup bukti dan sudah disahkan kesalahan mereka, barulah kita bertindak ikut undang-undang, itulah kenyataan KPN yang saya petik dari Malaysiakini.

kita  nak tanya kepada Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar, orang-orang yang ditahan reman dalam lokap tu semuanya dah cukup bukti ke akan kesalahan mereka? Yang sudah-sudah bila barang syarikat hilang, orang yang mula-mula kena tahan adalah pengawal keselamatan. Adakah polis ada bukti mereka itu mencuri? Pegawal keselamatan yang membawa duit ke bank, tiba-tiba kena rompak tengah jalan, pegawal itu dulu yang kena tahan lokap. Mana buktinya polis tahan mereka? Begitu juga jika orang membuat laporan polis tentang kecurian di rumah mereka. Mula-mula polis akan tanya siapa yang kita syakki? Kalau kita beritahu si A, kena lokaplah si A sebagai suspek, sedangkan buktinya belum ada lagi.

Kalau begitulah kenyataan Ketua Polis Negara, jom lepas ni kita nak tengok polis sumbat atau tidak seseorang itu dalam lokap kerana DISYAKI semata-mata melakukan sesuatu kesalahan tanpa bukti.

Sepatutnya Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar berterus terang sajalah iaitu polis tidak boleh tergesa-gesa tangkap mereka walaupun mereka mengaku terlibat dalam kes penayangan video tersebut , sebab mereka itu ada kepentingan dalam UMNO/BN. Tapi kalau mereka itu tidak ada kepentingan dalam UMNO/BN polis akan segera tangkap meskipun belum ada bukti. Jadi orang ramai pun faham."