ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

03 March 2011

RM888 bilion wang haram milik perompak dan kroni yang ingin sangat memerintah malaysia selama lamanya...!!!!



Laporan Finacial Integrity (GFI) mendedahkan aliran wang haram yang keluar dari bumi Malaysia berjumlah RM888 bilion. Ianya dalam tempoh 9 tahun bermula tahun 2000.

Dahulu semasa belum meluas penggunaan internet, ramai rakyat bawahan tidak mengerti apa makna aliran wang haram yang keluar dari negara ini.

Adakah seperti Mat Taib pikul guni wang semasa di Australia ? Atau macamana?

Barangkali semakin ramai rakyat telah faham makna istilah itu apabila 2 regim di Afrika Utara digulingkan oleh rakyat.

Rakyat semakin memahami dan tahu bahawa istilah aliran keluar wang haram ke luar negara bermakna itulah pekerjaan "utama" pemimpin sesebuah negara apabila di usir oleh rakyat sendiri. Inilah "pekerjaan utama" Marcos, Shah Iran, Zainal Abidin, Hosni Mubarak dan bakal menyusul Gaddafi. Kerja jahat ini juga dibantu oleh Wanita Pertama negara tersebut.

Itu setelah mereka tidak berkuasa dan tidak jadi pemerintah.

Tetapi yang pelik dan uniknya, aliran wang haram di Malaysia berlaku dalam keadaan tiada pemberontakan, penggulingan dan peperangan. Begitu mudah.

Rakyat Mesir, Filipina, Iran dan Tunisia mengetahui tentang harta negara mereka yang dirompak setelah pemimpin diguling dan dihalau.

Adakah Dr Mahathir juga termasuk senarai itu? Takkan 22 tahun jadi PM, Tun sekadar ada sekotak kacang putih!"

No comments:

Post a Comment