ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 March 2011

Hayat UMNO Laknatullah Kini Bergantung Kepada ‘ZAKAR” DSAI



Jijik, mual dan memalukan perbuatan UMNO laknatullah ini sudah sampai ketahap yang keterlaluan dan melampau. Kalau di zaman Umar AlKhattab dulu, yang pasti beliau mengarahkan tenteranya memerangi golongan Munafiqin UMNO laknatullah ini habis-habisan dengan memenggal kepada mereka tanpa tinggal walau seorang pun samada penyokong, ahli, pembela, penaung atau siapa sahaja yang ada hubungan dengan UMNO laknatullah ini.

Zakar DSAI begitu bernilai buat UMNO laknatullah ini. Mereka menggunakan zakar DSAI sebagai penentu tumbang atau akan terus berkuasanya mereka di bumi Allah ini. Dulu mereka gunakan zakar DSAI kononya meliwat Azizan, tetapi fitnah mereka digagalkan oleh Allha, kemudian mereka gunakan punggung Saiful jahannam dan zakar DSAI sebagai senjata untuk memalukan DSAI, kini juga menuju kegagalan. Yang terbaru zakar DSAI digunakan sebagai fitnah baru kononya DSAI melakukan sek dengan pelacur walaupun sudah jelas Nampak banyak percanggahan dan penipuan. Selepas ini akan keluar pula video sek DSAI dengan haiwan.

Bayangkanlah jika DSAI ini tidak punya zakar, bagaimana pula fitnah lain yang akan direkacipta oleh puak UMNO laknatullah ini. Yang pasti dubur DSAI pula yang akan menjadi bahan berguna buat UMNO laknatullah, akan direkacipta pula video bahawa DSAI menonggengkan punggungnya kepada puak gay untuk diliwat. Maka akan dipanggil pula puak wartawan untuk menontonya.

Namun begitu, masih ada lagi orang yang ada ilmu agama sanggup mempertahankan serta menyokong UMNO laknatullah ini. Mereka ini benar-benar menjual agama semata-mata untuk kepentingan diri, poket dan kuasa. Sepatutnya mereka berani bersuara dan mengajak semua umat Islam agar menjauhkan UMNO laknatullah kerana dibimbangi bala dan petaka baka Allah turunkan akibat fitnah dan melampau-melampau yang direka oleh puak sesat, munafiq dan tidak beragama ini.

Kepada semua umat Islam yang beriman khususnya puak PAS, bersegeralah, kerahkan semua penyokong dan ahli Pakatan rakyat yang beragama Islam, dirikan solat hajat, mohon pada Allah dan sebutkan sekali nama UMNO, penyokong, ahli, pembela, penaung mereka supaya dihancurkan dan dilaknat oleh Allah dengan sehancur-hancur dan selaknat-laknatnya. Sebelum ini kita hanya berdoa dengan menyebut nama golongan yang zalim saja, tapi kali ini semua nama "UMNO" dalam doa supaya cepat UMNO ini hancur dan berkubur, jika tidak bersedialah menerima petaka dan bala dari Allah nanti.

Bagi DSAI, jagalah sungguh-sungguh zakar itu kerana ianya sangat bernilai dan bermakna buat UMNO laknatullah, kerana barang itu akan menentukan tumbang atau kekalnya UMNO laknatullah untuk terus berkuasa atau sebaliknya dalam PRU13 kelak. Tanpa zakar DSAI, siapalah UMNO. Hidup UMNO, Hidup Fitnah.


Tok Janggut