ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 March 2011

besar kepala tak mengenang budi....padahnya bila PAS memusuhi blogger PR.....PAS bakal terlungkup di PRU 13 nanti....ameeen....!!!!

Perubahan dalam mana-mana keputusan pilihanraya bergantung kepada perubahan dalam keputusan pada Saluran 3 ke atas. Ini kerana, pengundi-pengundi Saluran 3 ke atas biasanya lebih banyak membaca, lebih terdedah dan lebih terhubung dengan internet.

Namun, semenjak 3 tahun kebelakangan ini, PAS mengambil sikap untuk MEMUSUHI blogger-blogger yang dahulunya berkempen untuk memenangkan PAS tanpa meminta satu sen pun.

Malahan, dalam ucapan-ucapan dasar PAS dua-tiga tahun kebelakangan ini, blogger-blogger telah dimaki dan difitnah secara terbuka. Oleh kerana ia masuk dalam ucapan dasar, maksudnya dasar PAS dua tiga tahun yang lepas adalah MEMUSUHI BLOGGER-BLOGER PAKATAN RAKYAT. Itu adalah hakikat.

Hasilnya, tiada lagi kesatuan serta kerjasama sesama blogger untuk menaikkan imej serta mempromosikan kepimpinan PAS kepada masyarakat umum. Yang ada hanyalah blogger-blogger mengkritik PAS serta mengkritik UMNO.

Maka, masyarakat umum TIDAK DAPAT MELIHAT kepimpinan PAS secara terbuka. Lebih malang, pengundi-pengundi Saluran 3 ke atas juga tidak dapat melihat kepimpinan PAS sebagai kepimpinan mereka.

Juga, penjualan Harakah juga merosot dan disekat menjadikan kepimpinan PAS semakin terasing dari Pengundi2 Saluran 3 ke atas.

Hasilnya, apabila tiba pilihanraya kecil, PAS tertolak dengan begitu teruk sekali. Masyarakat lebih nampak Najib dan Muhyiddin sebagai pemimpin mereka berbanding Presiden dan Timbalan Presiden PAS.

Bayangkan dua tahun kebelakangan ini tiada langsung usaha dari PAS Pusat untuk merapati blogger2 Pakatan Rakyat. Malahan, blogger Aduka Taruna telah dipukul seperti penjenayah di perkarangan Masjid Rusila dengan begitu hina sekali.

APA DOSA BLOGGER KEPADA PAS?

Tidak lain hanyalah kerana mereka tidak rela kepimpinan PAS membawa PAS tidur sebantal dengan UMNO dalam gagasan yang dipanggil "Kerajaang Perpaduang".


Dek kerana sikap blogger yang menentang agenda Perpaduang, maka semua blogger Pakatan Rakyat dilayan seperti kucing kurap oleh kepimpinan PAS. Mana-mana kepimpinan PAS yang dikira OK pun tak berani nak adakan hubungan secara terbuka dengan blogger-blogger Pakatan Rakyat.

Ada ke patut, Muktamar yang lepas BLogger dilayan macam sampah, manakala wartawan Utusan Malaysia dilayan macam raja. Ini kerana Utusan Meloya melayan kepimpinan pro Perpaduang dengan begitu baik maka mereka diberikan layanan istimewa.

HAsilnya, setelah 2 tahun, PAS semakin terasing dari pengundi2 Melayu dalam Saluran 3 ke atas. Bukannya PAS menjadi semakin baik tapi menjadi semakin buruk.

Tapi takpa lah. Yang penting penguasaan geng Perpaduang dan geng Terengganu ke atas PAS mesti diteruskan.

Tak penting PAS menang pilihanraya atau kalah pilihanraya. Yang penting Geng PErpaduang dan Geng Terengganu terus menguasai PAS.

Nasihat saya kepada ahli-ahli PAS, teruskanlah memfitnah dan menista blogger2 seperti kami ni. Tak jadi masalaah kerana lepas ni PAS akan kalah teruk dalam pilihanraya. Bayang2 2004 sudah semakin terserlah dan semuanya kerana kebodohan dan kebongkakan geng Terengganu dan Perpaduang.

Mereka tidak sabar mengekspot kekalahan PAS Terengganu kepada seluruh PAS di Malaysia.


penyapu sial


kalau beginilah sikap pimpinan parti yang kununnya nak perjuangkan islam...alamat la....ramai yang akan boikot dengan perjuangan PAS...kalau begitu PAS pun dah tak ada beza dengan UMNO lahanat....

jadi tak payah la nak cakap pasal islam....buang tong sampah aje...sibuk nak jilat buntut UMNO...sampai sanggup nak jadi penghianat agama....pimpinan macam ini yang kita hendak ke untuk di jadikan pemimpin....pooorahhhh.....!!!!