ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 March 2011

bukan menentang aje...mengharamkan UMNO dari wujud adalah wajib dan afdal untuk menghapuskan segala kekafiran dan kezaliman darinya...!!!



Ramai Melayu Umno menganggap, kalau anda menentang UMNO maka anda adalah pengkhianat bangsa..!!!.. Melayu.buriid ko orang la... dan apakah benar dakwaan tersebut?

Tunku Abdul Rahman, Bapa Merdeka, telah menolak untuk bergabung dengan UMNO pada tahun 1988, seperti yang dilakukan Tun Hussein Onn.Jangan lupa, bahawa pengasas UMNO sendiri, Onn Jaafar juga keluar UMNO!

Ketiga-tiga mereka meninggal dunia di luar UMNO. Mereka tidak mahu ada kaitan dengan UMNO.

Mereka pergi ke kubur mereka dengan membenci UMNO , dengan keyakinan bahawa UMNO tidak lagi seperti mana UMNO yang mula ditubuhkan dahulu.

Onn Jaafar,Tunku Abdul Rahman dan Tun Hussein adalah negarawan ulung negara. Dan mereka ini diakhir hayat mereka berpaling dan keluar dari UMNO.

Apakah orang-orang UMNO berani mengatakan bahawa ketiga-tiga negarawan ulung tersebut pengkhianat bangsa Melayu?

Terbukti bahawa menentang UMNO bukan satu kerja khianat.PAS menentang UMNO kerana mahu menyelamatkan bangsa, ugama dan Negara dari cengkaman kezaliman UMNO yang sejak sekian tahun memerintah Negara.