ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 March 2011

Rumah Kos Rendah majoritinya adalah untuk kroni Umno....jadi ahli perompak,penyamun,perogol dan ajaran sesat UMNO pukimak baru boleh lulus dapat rumah....!!!



Titah Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Mizan Zainal Abidin mengenai kemudahan perumahan kepada golongan kurang berkemampuan harus diambil serius oleh Umno BN.

Ini kerana , berlaku ketidakadilan dalam pemberian rumah-rumah berkenaan apabila Umno BN memilih kroni mereka untuk menerima rumah kos rendah itu.

Bagi kita  sebagai golongan muda, projek ini hendaklah sampai kepada sasaran. Apa yang berlaku apabila kita (Pakatan Rakyat) kemuka permohonan rumah ini tidak dilayan sebaliknya mereka lebih memilih kumpulan-kumpulan daripada BN.

Ketua Umno bahagian yang  memainkan peranan besar dalam memastikan siapa yang patut dapat rumah ini..

Sewajarnya semua pihak tidak kira daripada mana-mana parti berhak diberi peluang untuk membantu rakyat yang sudah.

Tuanku Mizan semasa semasa merasmikan mesyuarat pertama penggal keempat Parlimen hari ini menyentuh mengenai Rancangan Malaysia Kesepuluh iaitu lebih 30,000 unit rumah di bawah program perumahan rakyat akan dibina untuk disewa dan dijual kepada golongan yang memerlukan.

1 comment: