ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 March 2011

tolong la...jangan kaitkan aku dengan UMNOPORNO....!!!!



agaknya lebai porno  berjanggut firaun malaun dari kulim ni asik tengok bideo lucah kambing di jalanan....lepas tu merapu bagai anjing mabok todi kata 200% macam manusia...apa...hengat sikit...tak kan lah asal ada janggut aje lebai songsang nie hengat anwar...wa pun tak faham la ....kaki temberang macam dia pun boleh kena kelentong...dia sendiri berjanggot pun tak perasan..

ha ha....ntah ntah....laju aje dia tujah si nuar...nak cover line...perut boroi dia dalam bideo lucah tu kot....ha ha ha....!!!!....mana mau lari  pak  janggottt ...!!!