ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

13 March 2011

baguihhh la...pukimak zul kulim di suap jubor najib...kini GO BALA pulak di kongkek jantan celaka anak badak...muakakaka....selamat cekik duit haram....!!!




Dalam sekelip mata Gobala Krishnan dapat mengeluarkan 2 cek berjumlah RM1.4juta dengan hanya gaji 2.5 tahun sebagai Ahli Parlimen Padang Serai yang tidak lebih RM8k sebulan.

Kalau tidaklah Gobala itu dibeli melalui skim pembelian yang ditaja oleh UMNO dan Perdana Menteri sendiri, Najib TUn Razak.

Mengikut pendedahan dokumen siasatan Suruhanjaya Penyiasatan Rasuah Malaysia (SPRM) terhadap aduan rasmi ADUN Kulim kerana percubaan membeli beliau:

Pada 9.9.2008 satu perjumpaan telah diadakan di Hotel Sunway Seberang Perai. Bahagian perisikan telah membuat rakaman audio dan video di bilik hotel tersebut. YB Mahadzir Khalid telah datang berjumpa seekor pukimak firaun besau kulim. Beliau mengesahkan penawaran wang itu sebanyak RM5juta dan sekiranya pukimak ini  mahu lebih lagi boleh berbincang dengan Dato Seri Najib. pukimak kulim ini  juga dimaklumkan bahawa sekiranya beliau melompat parti ke BN, beliau akan mendapat beberapa projek


Mahdhzir Khalid jelas menamakan Dato Najib sebagai salah seorang yang boleh membayar lebih dari RM5juta sekiranya diperlukan.

Tak hairanlah GObala boleh keluar duit RM1.4 juta secara mudah, bekas TKM Penang boleh bayar cash duit mercedez beliau dsbnya. Semua ni adalah mereka yang telah dibeli dengan duit haram.

Tapi takpa, mereka2 yang makan duit haram ni, inshaalah akan mendapat bala hasil dari doa beribu2 ahli dan penyokong Pakatan RAkyhat terhadap mereka....

No comments:

Post a Comment