ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

06 March 2011

Betul tu Malaysia Bukan Mesir atau Tunisia wahai pukimak muhyiddin....tapi kalau UMNO-APCO-BN rakus dengan merompak hak rakyat ,menipu pilihanraya dan menaikkan sentiment perkauman untuk kekal berkuasa...tak mustahil perkara ini akan berlaku....!!!!



Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin memberi amaran kepada pihak pembangkang supaya jangan bermain api dengan terus melakukan provokasi terhadap rakyat, katanya di sini

Amaran Muhyiddin itu menggambarkan bahawa UMNO/BN mulai gentar dan deman kura dengan kebangkitan rakyat seluruh dunia yang dicetuskan oleh revolusi Mesir.

Beliau senada sebagaimana yang pernah diucapkan oleh Gaddafi yang mengancam rakyatnya sendiri.

Menurut Muhyiddin, provokasi pembangkang tidak demokratik dan sengaja mahu membuat huru-hara.

“Pembangkang lebih seronok melihat negara hancur dan seronok jika ada krisis pertembungan kaum,”kata anak Pak Yassin itu lagi.

Gaddafi pernah menakut-nakutkan rakyatnya dengan ancaman bahawa sekiranya berlaku revolusi, Libya akan berpecah dua, akan papa kedana, kehabisan minyak, dan harga makanan akan melambung naik.

Berulang kali Gaddafi menyatakan bahawa Libya bukan Mesir atau Tunisia.

Maka begitu jugalah para pemimpin UMNO/BN berulangkali mengancam dan mengatakan perkara yang bertentangan dengan apa yang sebenarnya berlaku dalam Negara.

Muhyiddin berkata, ''Tujuan lain tiada kecuali mahu menimbulkan porak-peranda. Mereka (pembangkang ) lebih seronok melihat negara hancur dan seronok jika ada krisis pertembungan kaum."

Betapa rakyat umumnya menyedari bahawa UMNO/BN yang memainkan sentiment agama dan perkauman.UMNO/BN berusaha keras siang malam untuk memecahkan PAKATAN RAKYAT, satu permuafakatan dan merupakan penyatuan kaum; antara DAP, PAS dan PKR – tiga parti yang mewakili sejumlah besar warga Malaysia yang berbilang kaum.

No comments:

Post a Comment