ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

24 March 2011

Pak Janggut fiaraun malaun besar kulim ....Mana Mau Lari Haaaaa....!!!!



Zul Kulim kata "Meskipun enggan memberikan jawapan samada sudah menonton video itu, beliau berkata, adalah jelas 110 peratus jelas bahawa pemimpin pembangkang itu merupakan lelaki yang terlibat dalam video berkenaan."

Itulah ungkapan ayat daripada Zul Nordin Kulim Bandar Bahru.... kah..kah...kah...., sekarang ini di manakah Zul Nordin si keparat haramjadah tu.... sudah menyorok kat semak mana haaaa....., mangkuk ayun punya pak lebai. Tunjuk lagak alim dengan kopiah dengan hadis, ayat quran itu ini... rupa-rupanya pak lebai fitnah...

Weiiii.... pak janggut.. tu dah ramai orang dok menyumpah luuu....

Esok lusa pasti biawak kulim ni akan spin, mengatakan tersilap sangka bahawa rupa dalam gambar tu macam anwar brahim... lantas memohon maaf... itu jer... kes selesai..., itupun kalau dia ada hati nak mohon maaf.