ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

12 March 2011

PAS dah macam bangkai bila...Lebih Agresif Maki Bloggers dari UMNO...????



1) siapakah lelaki berbaju merah itu.
2) siapakah lelaki-lelaki berbaju biru itu
3) Apakah gerangan kesalahan lelaki berbaju merah itu
4) Senjata merbahaya apa yang di bawa lelaki itu
5) adakah lelaki berbaju merah itu pengebom berani mati
6) bangsa apakah lelaki berbaju merah itu
7) berbagsa apakah lelaki-lelaki berbaju biru itu
8) apakah pegangan agama lelaki berbaju merah itu
9) apakah pegangan agama lelaki-lelaki berbaju biru itu
10) di manakah kejadian ini berlaku malaysia atau israil
11) kenapa lelaki-lelaki berbaju biru tidak melakukan begitu dgn penternak babi
12) kenapa lelaki-lelaki berbaju biru ini tidak melakukanya terhadap ahli Mic tempoh hari.


Mukadimahnya :

Mereka hanya berani terhadap bangsa sendiri. kerana arahannya ini negara berbilang kaum, kalau nak hentam hentam bangsa sendiri.mampos pun tak mengapa. sebab bangsa melayu dalah bangsa yang bodoh dan mudah di tipu serta di beli....aku lebih suka bangsa melayu mampos dari mukabumi ini...!!!!


jadi apa ada dengan MELAYU.....!!!!



geng penjilat buntot UMNO dalam PAS....macam anjing ini...!!!


inilah mukodimah geng penjilat buntot UMNO  dalam PAS....dia peduli apa dengan nasib melayu...di tindaS BANGSA SENDIRI....pelir dia sanggup tusuk juboq bangsa sendiri...macam pelir sayfool tergamak meliwat juboq DSAI....demi pukimak UMNO....!!!!


Terutamanya selepas penguasaan total Geng Perpaduang dan Geng Terengganu, PAS nampaknya lebih agresif memaki blogger dari melawan UMNO. Presiden dan Timbalan Presiden lebih banyak meluang masa memaki bloggers2 yang sebelum 2008, kuat berkempen untuk PAS.

Manakala, kita lihat selepas pemilihan PAS 2009, jarang-jarang kita dengar kepimpinan PAS mengambil sikap yang jelas dan agresif melawan UMNO dan kepimpinan UMNO.

Timbalan Presiden PAS seperti tidak wujud di dalam melawan kepimpinan Najib dan Muhyiddin. TIADA SATU projek pun yang digalas oleh Timbalan Presiden di dalam menentang kepimpinan UMNO dan Najib/Muhyiddin.

Sekurang-kurangnya:

Husam - Isu Royalti

Mahfuz - Saman Ekor

Syed Azman - Hal Ehwal Antarabangsa

Mujahid - Dewan Penyokong PAS

Salahuddin Ayub - mengeluarkan kenyataan2 mengkritik UMNO jauh lebih banyak dari Timbalan Presiden


Manakala, kepimpinan geng terengganu, Nasa, Hasan Ali, Tantawi dsbnya lebih banyak memaki:

  • BLoggers

  • DAP

  • Pakatan Rakyat (siap nak keluarkan Garispanduan Tahaluf Siyasi lagi)

Kalau perkara ini berterusan, saya jamin PAS akan terus kalah dan akan kalah dengan lebih teruk.

Secara mudahnya, kepimpinan "Geng Perpaduang" dan "Geng Terengganu" membantu UMNO dengan jaya sekali. UMNO sepatutnya berterima kasih dengan kepimpinan Geng Perpaduang dan Geng Terengganu ini.

Pada ahli dan penyokong PAS yang lain, marilah kita terus meraikan kekalahan demi kekalahan laksana PAS Terengganu. Projek mengekspot kekalahan PAS Terengganu sedang berjalan dengan lancar sekali.





penyapu sial

selagi geng kaki penjilat  UMNO ada dalam PAS...aku doakan lebih baik PAS di bungkus dan berkubur aje...kalau dah tak mampu menyingkir kuman kuman laknat UMNO ini dari PAS....

apa guna berjuang atas nama islam...tapi sentimen perkauman menebal...demi melayu...kalau nak berjuang membela melayu dengan memperalatkan islam....pergi mampos dengan melayu...lebih lebih lagi melayu pukimak UMNO....!!!!

hancussss PAS.....kalau ada manusia bertopengkan syaitan dalam PAS..dan PAS tak mampu nak halau keluar anjing anjing sebegini....lebih baik aku sokong PARTI KOMUNIS MELAYA....

No comments:

Post a Comment