ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 March 2012

PM otak monggolia akal kepala lutut....dia ingin GURUN di kedah serupa macam GURUN di China atau di australia....!!!!

Mereka yang taksub kepada projek Lynas dan penyokong neo-kolonialisme ekonomi pasti bersorak gembira mendengar berita ini. Berita yang dimaksudkan seperti keratan di bawah:

Berita ini menyebut, PM akan letak sisa Lynas ke lokasi jauh dari manusia. Agaknya, dekat mana lokasi di Malaysia yang jauh dari manusia?

Ah ha! dah jumpa! Di Sabah atau di Sarawak! Apa yang ada di sana? Lihat gambar:

SISA LYNAS HENDAK DIBUANG DISINI?....aha nampaknya kasi mampos  orang penan....dah la kaum pompuan nya di rogol tanpa pembelaan....kini nak pupuskan kaum tersebut dengan racun tak berjadual macam ini..???....ada berani ka...???

Di hutan Sabah dan Sarawak cuma ada orang utan, gajah dan anaconda. Di dalam hutan Sabah dan Sarawak juga cuma ada orang asal (contohnya Penan). Demer ni pun bukan pergi mengundi. Bukan menguntungkan BN. Apa BN nak kisah, kan? kan?

Jangan marah dulu! Cuba baca pulak dengan teliti fakta dalam jadual berikut:

JADUAL 1: PERBEZAAN SOSIO-GEOGRAFI CHINA, AUSTRALIA DAN MALAYSIA

Cuba bandingkan ANGKA2 yang ada dalam jadual di atas. Sengaja kita  pilih tiga negara yang relevan dalam kes yang dibentang.

Keluasan tanah China adalah 29 kali keluasan Malaysia. 9596,960 / 329,758 = 29.10304.

Keluasan tanah Australian adalah 23 kali keluasan Malaysia. 7692024 / 329,758 =23.32627.

Bagi yang tak faham matematik, ini wa  sertakan peta China, Australia dan Malaysia. Tengok sendiri besar mana negara2 tersebut. Jangan jadi bangang macam budak2 songkok tinggi Pulau Pinang.

 

PETA ASIA TIMUR

Keluasan gurun di Cina adalah 1,247,604 Km persegi, iaitu 13% daripada keseluruhan tanah China. Bagi kedua2 negara ini keluasan gurun mereka adalah 3 kali ganda keluasan tanah Malaysia. Australia dengan keras tidak mahu sisa Lynas dibawa pulang ke negara tersebut, walaupun ada gurun yang luas dan bilangan penduduk yang sedikit. Kenapa agaknya ya? China pulak menutup beberapa operasi melombong dan memeroses nadir bumi, kerana masalah pencemaran alam sekitar. Malaysia pula hendak mencampakkan sisa Lynas ke mana?

INI RUPA GURUN DI CHINA

Malaysia tidak ada gurun. Yang ada cuma GURUN di Kedah.

Jangan mengaji tinggi sampai PhD, tapi bangang.....

dia pikiaq  GURUN di kedah serupa macam di China dan di australia....!!!!

mintak mintak la jangan  negeri negeri di tadbir pembangkang  jadi sarang pembuangan  sisa toksik macam ini....

mentang mentang nak balas dendam.....habis rakyat yang sokong pembangkang jadi mangsa.....!!!!