ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

22 January 2014

ulamak dan mufti UMNO sponsor tokeh filem lucah betina sial rosmah botox sekeluarga....agaknya fatwa betina ustazah sesat mashitah ibrahim di gunapakai sebagai darurat merembat duit rakyat dan menaja filem lucah....!!!










Kita melahirkan rasa kesal kerana banyak adegan "lucah" dipaparkan dalam filemThe Wolf of Wall Street yang dilapor diterbitkan syarikat yang diasaskan rakyat Malaysia Riza Aziz anak tiri rosmah mansor bini  nasi kangkang PM 1 Kangkung Malaysia Kejayaan di peringkat global tidak bermaksud perlu menurut rencah negara Barat.Kita  rasa sangat sedih.

Kita  berasa  hairan mengapa orang Islam tergamak buat filem yang banyak adengan-adegan lucah dalamnya. Jangan ajak  umat Islam negara ini terima segala apa sahaja yang global. Kita disaran supaya maju dalam negara dan menerokai hingga peringkat antarabangsa dengan jayanya tapi bukan begini caranya yang nyata terlalu bercanggah dengan kehendak islam..

Portal hiburan The Hollywood Reporter (THR) kelmarin melaporkan, The Wolf of Wall Street kelmarin dilaporkan diharamkan di Malaysia ekoran kandungan dan bahasa yang eksplisit.

Riza adalah anak kepada isteri Perdana Menteri  1 Kangkung Malaysia   Rosmah Mansor bersama bekas suami pertamanya yang sebelum ini dilaporkan membeli satu unit kondominium mewah berharga RM 100 juta di New York.

Akhbar Daily Mail melaporkan negara UAE telah memotong satu pertiga filem tersebut lantaran aksi lucah serta dialog mengandungi perkataan kurang sopan diucapkan yang tidak bersesuaian dengan budaya Timur Tengah.

Pengkritik filem turut menyatakan filem yang keterlaluan mengangkat citra ‘dadah, seks dan wang' itu turut merakamkan lebih 500 kali penggunaan perkataan lucah dan kurang sopan.


Justeru itu  kita menyokong   300 % pengharaman filem kerana ia pastinya merosakkan ahklak rakyat  negara ini yang telah sedia ada rosak oleh pemerintah anti islam di negara ini. Filem tersebut terlalu banyak adegan-adegan lucah dan ia tidak sesuai sekali ditayangkan di panggung-panggung di negara ini..




 penyapu sial




 





duit haram yang tidak di ketahui puncanya di laburkan dalam  pelaburan haram...duit yang tiada keberkatan akan ke situ jadinya .punca yang haram  akan menjadi sumber haram selamanya walaupun di campurkan dengan pelaburan yang bersih...inikan yang ternyata haram...anak rosmah nie kaya sangat  bapak  dan mak dia  jutawan segera ke...yang aku pasti duit rakyat yang di rembat   telah di gunakan dalam  industri haram ini. emak bapak dia pun buat kerja haram...

kita tak heran anak anak dia akan akan buat kerja kerja  setan ...untung lah kamu di dunia kerana kerja kerja haram  kamu di lindungi oleh undang undang kangkung ciptaan kamu...siapa yang berani ambil tindakan terhadap keluarga kamu .sedang keluarga kamu bunuh orang monggolia tiada siapa yang berani mendakwa di negara ini . duit projek permata dan komisen kapal selam  kemungkinan besar terlibat dengan industri haram keluarga ini....

itu pasal keluarga ini kita boleh gelar keluarga anak haram = haramjadah . sekadar penafian buat apa...perompak besar dan budak kecik tak cukup akal pon boleh buat  penafian sebegitu .biar rakyat menilai  telatah kangkung perangai busuk keluarga mafia 1 kangkung malaysia ini. adakah duit pelaburan itu hasil menabung  dari kecil  anak dia sejak dalam burid rosmah  juga....tepuk dada tanya burid rosmah....kah kah kah....!!!!

mana ulamak dan mufti UMNO....mana harussani haramjadah , fathul bacul  bari dan mashitah ustazah pelacur...mana..???...bagi lah fatwa kalau berani...nampaknya mika mika semua sudah terkena tempias burid rosmah...senyap menyepi bermakna anda semua memang sponsor filem lucah  bini PM 1 kangkung malaysia...memalukan....bila orang tau serba serbi dalam agama menjadi bacul ,dayus dan pengecut bila berhadapan dengan situasi begini...nampaknya agama boleh di jual beli dengan filem lucah....bravo....selamat beraya di neraka kelak...!!!

No comments:

Post a Comment