ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

21 August 2013

berita terhot ....pencuri lembu jadi penasihat perompak kapal selam scorpene...tahniah shahjilat , tahniah najib pundektuya , tahniah rosmah pundektua gemuk gedempol....anda bertiga makin membangkrapkan negara....!!!!

Betina  lembu  Shahrizat Jalil (gambar) mengesahkan pelantikannya sebagai penasihat kepada Perdana Menteri  Najib pundektuya untuk menguruskan hal ehwal wanita  lembu.

Bekas Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat  lembu  itu akhirnya memberikan respon berhubung desas-desus pelantikannya yang mula dilaporkan oleh media kelmarin.

“Ya, saya adalah penasihat  lembu kepada Jabatan Perdana Menteri,” katanya

kelmarin Menteri Pembangunan Keluarga, Wanita dan Masyarakat, Datuk Rohani Abdul Karim menafikan tanggapan bahawa Ketua Wanita Umno itu akan dilantik sebagai penasihat di kementeriannya.

Semalam, media melaporkan Shahrizat dijangka akan dilantik sebagai penasihat khas  lembu  kepada Perdana Menteri dalam isu berkaitan wanita lembu  dan jawatan itu bertaraf menteri lembu.

Shahrizat juga akan mempertahankan jawatan Ketua Wanita lembu  pada pemilihan Lembu Lembu  Umno dan setakat ini, hanya penyanggak  minyak dan gas  pengerang   Azalina Othman Said menyatakan hasrat untuk mencabar Shahrizat.

Shahrizat juga pernah dilantik sebagai penasihat khas   kepada Perdana Menteri berhubung Hal Ehwal Pembangunan Wanita dan Sosial pada 2008, walaupun beliau tewas dalam pilihan raya pada tahun berkenaan.

Beliau kemudiannya dilantik sebagai Menteri Pembangunan Wanita , Keluarga dan Masyarakat Lembu  pada 2009 selepas beliau memenangi jawatan Ketua Wanita Lembu  selepas menewaskan penyandang jawatan berkenaan,  Rafidah Aziz. taiko lesen AP

Beliau kemudiannya mengangkat sumpah sebagai Senator  Lembu  pada 2009, namun meletakkan jawatannya pada April 2012,selepas ahli keluarganya  di sahkan  terbabit dengan skandal kontroversi National Feedlot Corporation (NFC) dan tidak bertanding dalam pilihan raya umum ke-13

 

 

penyapu sial

 

 

betina lembu comeback...tak bertanding PRU dan jadi kaki kipas lembu pun boleh jadi penasihat lembu kepada perompak kapal selam...apataknya perompak scorpene pun penaung kepada perompakan rakus lembu lembu NFC...terang terang bangkai bangkai haramjadah ini menglembukan rakyat..PRU 14 kita sebagai rakyat kena kasi ajar ini bangkai bangkai yang mencuri wang rakyat...kali ini jangan kasi can bangkai bangkai ini menipu lagi dalam PRU 14...kejar sampai dapat pengundi dann tong tong undi hantu yang datang untuk membantu menipu PRU.

No comments:

Post a Comment