ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

04 August 2013

calon Umno Permatang Pauh tabur fitnah....Anwar, Karpal buat laporan polis ...!!!!

inilah rupa anjing bangsat melayu  yang suka menabur fitnah...

Calon Umno bagi kerusi Parlimen Permatang Pauh, Dr Mazlan Ismail   kini menjadi perhatian apabila Datuk Seri Anwar Ibrahim dan peguamnya, Karpal Singh membuat laporan polis terhadapnya selepas akhbar mendedahkan beliau menerima 6,000 surat yang mendakwa Ketua Pembangkang itu membayar RM50 juta kepada Karpal itu sebagai rasuah sejak 2008.

Surat yang tidak diketahui pengirimnya tidak mempunyai asas kukuh dalam undang-undang dan kita menyelar tindakan Dr Mazlan yang mendedahkan perkara itu di media arus perdana, calon Umno ketika Pilihan Raya 2013 itu  seharusnya membawa perkara itu kepada pengetahuan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM).

Karpal berkata, pihaknya juga akan memfailkan saman fitnah terhadap Dr Mazlan.

Laporan media semalam menyebut Dr Mazlan mendedahkan lebih 6,000 surat yang tidak diketahui pengirimnya telah dihantar ke alamat rumahnya yang mana mendakwa Anwar membayar Karpal lebih RM50 juta sejak 2008 bagi kos guaman dan rasuah untuk hakim dan peguambela.

Karpal mempersoal Mazlan dan media kerajaan untuk tampil mengemukakan buktinya.

"Cabaran saya kepada Mazlan supaya keluarkan akaun bank, nombor cek, dan nama individu yang membuat dakwaan ini," katanya.

Pengerusi DAP itu juga kemudiannya menggesa Peguam Negara Tan Sri Gani Patail mengambil tindakan untuk mempertahankan sistem perundangan. "Dakwaan ini bertentangan dengan sistem kehakiman," katanya lagi.

Beliau berkata  bertahun-tahun beliau mempertahankan Anwar adalah atas dasar persahabatan mereka dan bukannya atas faktor kewangan.

"Menuduh saya menerima rasuah adalah dakwaan serius dan saya tidak akan berdiam diri," kata Karpal memberi amaran.

 

 

penyapu sial

 

 

macam ini rupa bangsat melayu yang nak jatuhkan melayu....inilah budaya UMNO tergamak jatuh kan bangsa melayu sambil mengadai maruah kepada bangsa asing....!!!!

No comments:

Post a Comment