ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

06 August 2013

kenapa UMNO perlu di hapuskan kewujudannya....suka fitnah tak masuk akal merata rata....terkini Ahli Parlimen Seputeh Jadi Mangsa Fitnah oleh puak puak kafir lahanat UMNO yang tak takut dosa di bulan puasa....!!!!

Pengerusi DAP Selangor, Teresa Kok menafikan telah mengeluarkan kenyataan wang zakat yang dikutip di negeri itu perlu diagihkan kepada kaum Cina.

Fitnah itu difahamkan telah disebarkan oleh seseorang  (  puak lahanat UMNO )  di internet.

Beliau yang juga ahli Parlimen Seputeh menulis di laman mikro Twitternya, perkara tersebut tidak benar dan mendakwa ada orang kurang waras telah menyebarkan fitnah terhadapnya.

“Ada orang gila buat fitnah dalam internet bahawa saya minta duit zakat diberi kepadaorang Cina.

“Ada orang fitnah dalam bulan Ramadan,” tulisnya.

 

Antara satu salinan “print screen” Facebook yang disebarkan menyatakan Teresa, hasil pilihan orang Melayu telah mengeluarkan kenyataan bahawa duit zakat orang Islam yang dikutip di negeri Selangor seharusnya diagihkan dan diserahkan juga kepada kaum itu yang juga membayar cukai.

 

 

penyapu sial

 

 

ini di antara sebab kenapa  PAS  wajib kafirkan UMNO....kerana perbuatan sebegini tak melambangkan UMNO  berugama islam...islam tak mengajar umatnya menfitnah dan  mengadu domba satu sama lain...di bulan puasa  yang mulia  manusia  bangsat  yang tak berugama  tergamak menabur fitnah tak habis habis...tu pasal bangsa melayu yang kununnya mengaku  berugama islam perok peranda sekarang ini...

keluarga  jadi huru hara akibat  terjerumus dengan kegiatan  yang tak di ingini gara gara   berbuat kerja kerja haramjadah  termasuk menfitnah...

inilah perangai org yg d katakan berakidah tauhid sanggup buat fitnah d bulan yg mulia ini...fitnah kpd org bkn islam plk tu.

Biasalah...strategi terkini tentera parti syaitan dikenali.....yg giler kuasa...jadi fitnah menjadi senjata mereka.....tak kira dibulan yg mulia nie.....

UMNO ini hidup atas dasar fitnah. Kalau tidak memfitnahkan orang lain, entah mana nak cari penyokong ?

Tapi, penyokong yang mudah terperdaya dengan fitnah UMNO ini sudah tentu orang-orang yang bodoh atau pun rencat otak.

No comments:

Post a Comment