ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 September 2013

chin peng yang dah mati pun lebih mulia dari katak PERKOSA yang mati pucuk....bapak katak menangguk di air keruh ...apa yang kau mahu setaannnn...!!!!

Perkasa dakwa PAS ziarah Chin Peng untuk menang undi Cina

puak puak UMNO tak berhenti henti  menfitnah chin peng...

sampai chin peng dah mati pun  juak juak melayu  haramjadah  ini  termasuk PERKOSA yang mati pucuk menfitnah  chin peng...!!!!


apa yang ko dapat dari membodek UMNO....???...tindakan mati pucuk ketua PERKOSA yang sering menangguk di air keruh...cari nama untuk publisiti murahan....dapat caci maki dari rakyat akhirnya kroni kroni UMNO yang dapat jawatan senator dan GLC...kah kah kah....

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa)  yang   mati pucuk  telah mengecam pemimpin PAS yang hadir ke Bangkok, Thailand untuk memberi penghormatan terakhir kepada bekas Setiausaha Agung Parti Komunis Malaya (PKM), Chin Peng dan menyifatkan tindakan ini hanya untuk memenangi undi Cina.

Menurut bapak katak  Ibrahim Ali (gambar no 3 ), tindakan pemimpin PAS itu bertujuan mengukuhkan kedudukan politik mereka.

“Ini semua politik dan untuk meraih undi pengundi Cina terutama bekas ahli PKM. Chin Peng ini manusia kufur.

"Bagaimana pemimpin PAS yang beragama Islam ini boleh memberi penghormatan kepada pemimpin kafir seperti Chin Peng?” katanya..

Bekas Ahli Parlimen Pasir Mas itu turut menyelar kenyataan Timbalan Presiden PAS Mohamad Sabu yang menyamakan isu Chin Peng dengan Abu Jahal pada zaman Nabi Muhammad dan Firaun di Mesir.

“Sejarah Abu Jahal di Mekah dan Firaun di Mesir berbeza dengan Chin Peng. Apakah Mat Sabu tidak mengetahui sejarah Islam? Chin Peng bukan warganegara Malaysia dan telah membunuh ramai askar Melayu Islam.

“Selepas peristiwa pembukaan Mekah, Allah dan Rasul melarang orang kafir memasuki Mekah. Besar implikasinya. Ramai lagi orang kafir mati di Mekah tetapi Rasullulah SAW tidak memberi penghormatan malah berdoa untuk orang kafir,” katanya.

Di laporkan  Pemimpin PAS Kedah Fadzil Baharom hadir ke tokong Wat That Thong di Bangkok bagi memberi penghormatan terakhir kepada mendiang Chin Peng kira-kira jam 7 petang kelmarin.

Menurutnya, memberi penghormatan terakhir bukanlah bermakna dirinya komunis atau mengikut ideologi fahaman itu tetapi sekadar minatnya terhadap sejarah dan Chin Peng adalah salah satu lembaran sejarah Malaysia.

Bekas setiausaha agung Parti Komunis Malaya itu atau nama sebenarnya Ong Boon Hua dilahirkan di Sitiawan, Perak pada tahun 1924.

Kita  tidak bersetuju dengan tindakan kerajaan menghalang abu mayat Chin Peng dibawa pulang ke Malaysia kerana  tiada apa yang perlu ditakutkan dengan abu mayat pemimpin komunis itu.

Islam sendiri tidak pernah menghalang mayat musuh agama untuk dijauhkan daripada tempat suci dan keadaan seumpama turut berlaku di Mekah.

Kematian Chin Peng menimbulkan kontroversi setelah keengganan kerajaan UMNO membenarkan abu Chin Peng disemadikan di kampung halamannya di Sitiawan, Perak.

Pendirian kerajaan itu di atas alasan ribuan rakyat Malaysia terkorban dan tercedera di tangan komunis...

Akhbar milik Umno Utusan Meloya  mendakwa semalam tarikh kematian Chin Peng sengaja diubah bagi membolehkan ia diselarikan dengan sambutan Hari Malaysia...

Akhbar edisi Ahad, Mingguan Malaysia mengatakan Chin Peng meninggal dunia pada petang 15 September dan bukannya 16 September seperti dilaporkan.

Dakwaan akhbar ini  nampaknya berniat jahat dan biadap sebagaimana  ia menfitnah pakatan rakyat sebelum ini dan sehingga kini... Dia dah mati. Kenapa tak boleh biarkan mendiang bersemadi dengan aman..?

Sehari sebelum jasadnya hendak dibakar, kerajaan Malaysia masih mahu memutar-belit fakta.

 

 

penyapu sial

 

 

sudah lah berahim oiiii...tak payahlah nak cari publisi murahan...apa yang lu mau berahim...bini rosmah tak mau pandang sama lu...konek pendek mati pucuk pulak...

lu kata beri penghormatan terakhir kepada chin peng itu kufur...siapa lu nak bagi fatwa...

habis tu yang hang tergamak pi sokong parti MCA ,galakan lesen judi dan arak menolak hudud dan menganiayai rakyat dengan pelbagai akta dan cukai yang zalim tu tak kufur ke berahim oiii...!!!!

lu dan juak juak lu yang kufur nak tuduh orang lain pulak yang kufur...pi lah mengaji agama sampai khatam lah dulu...!!!!

No comments:

Post a Comment