ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

23 September 2013

masyarakat kepala butoh melayu dan SPR pukimak pelancap demokrasi jijik di negara ini...!!!!

2 ekor bapak pelancap demokrasi....!!!!

Si bangsat SPR yang celaka dan penipu.Lansung tak  beramanah dan tak takut kepada Allah, kalau tak kerana si bangsat @ muka puki  mak dia  pengerusi  SPR ini negara kita sekarang tentunya telah  dipimpin oleh pemimpin yang adil, amanah dan takut kepada Allah. Malangnya, hasil-hasil kerja si SPR, terutamanya Pengerusinya yang celaka dan laknat itu, maka kita lihat di hadapan kita si zalim terus mengganas mengianiya rakyat.

Bukan hanya SPR semata-mata, anjing anjing puki UMNO yang  rela menjilat burid rosmah rela hati membenarkan kerajaan yang  ada  sekarang ini terus  menzalimi rakyat tidak kira tua dan muda, OKU mahu pun ibu tunggal, kamu juga bersubahat dengan rejim yang zalim sekarang.

Kamu dengan dengan SPR yang celaka itu bezanya kamu bodoh dan mereka cerdik. Mereka cerdik dapat habuan hasil dari kebodohan kamu yang memangkah.

Ya, ini keputusan mahkamah. Tiada kaitan dengan politik? Apakah kamu fikir  kami  ini bodoh macam kamu kamu di sana...boleh menerima alasan banggang seperti ini..  Apalah gunanya menjadi kerajaan jika tidak dapat merangka undang-undang yang adil.

Jika PR yang menjadi kerajaan sekarang, pastinya  si pembunuh Altantuya tidak  akan  terlepas seperti sekarang.. Bahkan, binatang berupa manusia yang mengarahkan Altantuya itu dibunuh akan turut dihukum. Malangnya, ada di antara kita yang tidak mahu melihat keadilan berlaku.

pukimak pukimak ini  tidak suka kepada keadilan dilaksanakan di negara ini. Mereka hanya nampak fulus BRIM yang akan dibawa hingga mampus. Mereka tidak peduli harga barang-barang naik, harga minyak naik, berhutang PTPTPN dan berbagai lagi tidak termasuk cukai GST yang akan memburu mereka. Itulah masyarakat kepala butoh  kaum Melayu  yang otaknya masih mempertahan  perkara perkara yang kotor lagi menjijikan  walaupun memudaratkan diri sendiri. Lantaran  itu SPR berani mempersendakan demokrasi di negara ini kerana rakyat kita masih ramai yang bengap dan mudah di liwat puak puak haramjadah yang berleluasa menindas rakyat.