ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 September 2013

menteri banggang mabuk todi kata pembangkang yang menipu dalam PRU dan bukan BN....yang menipu tu SPR dengan bantuan BN....yang boleh cipta pengundi hantu tu hanya SPR yang boleh buat..bila masa pulak SPR bersekongkol dengan pembangkang....!!!!

anjing UMNO mabuk  todi ini menang pru  dengan bantuan pengundi hantu....!!!!

Siasatan Tribunal Rakyat Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih) terhadap dakwaan penyelewengan pilihan raya 5 Mei lalu sebenarnya tertumpu di sekitar kem pembangkang dan bukan Barisan Nasional (BN), kata Datuk Seri Tengku Adnan Tengku Mansor (gambar).

"Apa saja dakwaan Bersih termasuk pembangkang sebenarnya mereka yang lalukan (penyelewengan), bukan kita (BN) kerana itu kami juga kecewa dengan tindakan mereka," katanya.

Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar itu, berkata berdasarkan analisis selepas pilihan raya, beliau mendapati 19 pengundi mempunyai alamat yang sama.

"Saya tidak tahu mereka ini mengundi untuk siapa, tapi dalam alamat tersebut jelas dan ia tidak menunjukkan tiada siapa ada di situ dan saya tidak faham siapa letak mereka di situ. Bukan kami, apa yang mereka kononnya menuduh kita sebenarnya mereka yang lakukan," katanya.

Tengku Adnan berkata demikian ketika mengulas mengenai surat tribunal itu yang meminta kerjasama daripadanya untuk memberi penjelasan selepas menteri itu mendakwa BN mengemukakan 21 petisyen bagi pelanggaran peraturan pilihan raya umum ke 13 (PRU13) sehingga menyebabkan kekalahan calon.

Beliau juga mendakwa masih belum menerima surat dari Bersih.

“Saya tidak menerima surat itu dan jika saya dapat sudah pasti saya akan membalas surat itu," katanya.

 

 

penyapu sial

 

 

Bodohnya, menteri ini !

Beliau mengiktirafkan bahwa memang terdapat alamat yang mempunyai 19 name pengundi 'hantu'. Akan tetapi beliau kata ini bukan kerja BN ! Kalau bukan kerja BN, maknanya ini perbuatan PKR ke ?!

Bagaimana PKR dapat membuat ini, beliau pula tidak menghujahkan, manakala semua orang pun tahu SPR sebenarnya ada dalam genggaman parti BN.

Kalau Ku Adnan tak tahu, dia ingat hanya hantu yang tahu, ke ? Rakyat bukannya bodoh, la ...

menteri ini dungu dan bebal...hanya nak selamatkan partinya je dimata rakyat.