ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

09 September 2013

ketua samseng negara bersekongkol dengan pembunuh altantuya....Tiada siasatan semula kes Altantuya...muktamat katanya ...hormati lah keputusan mahkamah yang menipu....!!!!

boleh jadi  gundik hitam pembunuh altantuya....agaknya dia ni yang  bunuh altantuya kot....???....tu pasal pembunuh altantuya sayang kat dia ni...!!!!

altantuya  di juburi oleh dua ekor aljuburi  di sebelah menyebelahnya...!!!

Tan Sri Khalid Abu Bakar berkata, polis tidak akan menjalankan siasatan semula kes pembunuhan warga Mongolia Altantuya Shaariibuu walaupun mahkamah sudah membebaskan dua suspek kes itu.

“Saya rasa tidak perlu, Kenapa kita perlu jalankan siasatan baru?”

“Semua orang perlu menghormati keputusan mahkamah,” kata Ketua Polis Negara itu pada satu sidang media hari ini.

Pada 23 Ogos lalu, Mahkamah Rayuan membebaskan bekas anggota Unit Tindakan Khas (UTK), Cif Inspektor Azilah Hadri dan Koperal Sirul Azhar Umar, daripada pertuduhan membunuh warga Mongolia itu.

Panel tiga hakim iaitu Datuk Seri Mohamed Apandi Ali, Datuk Linton Albert dan Datuk Tengku Maimun Tuan Mat membuat keputusan sebulat suara membenarkan permohonan rayuan Azilah dan Sirul.

Kedua-duanya sebelum ini disabitkan bersalah di Mahkamah Tinggi Shah Alam atas tuduhan membunuh Altantuya, 28, di hutan simpan, Shah Alam pada 2006.

Mereka pada ketika itu bertugas di UTK Bukit Aman dan berada dalam pasukan keselamatan Datuk Seri Najib Razak.

Najib pada ketika itu adalah timbalan perdana menteri dan menteri pertahanan.

Keputusan mahkamah itu turut mendapat perhatian dan menjadi topik bagi warga siber di Internet apabila rata-ratanya meluahkan kecurigaan.

Antara persoalan paling kerap diutarakan ialah bagaimana rupa bekas polis Azilah Hadri dan Siru Azhar Umar? Mengapa DSP Musa Safri tidak dipanggil memberi keterangan?

Dan soalan yang terus berada di ruang siber, siapa bunuh Altantuya?

Kebanyakan ulasan yang dibuat di talian bernada sinis dengan salah seorang pengguna Internet, Isana berkata: “Wow! Kalau begitu, Altantuya pasti masih hidup kerana tidak ada sesiapa membunuhnya. `Endless Possibilities’ hanya berlaku dalam 1Malaysia.”

 

 

penyapu sial

 

 

ketua samseng negara macam biasalah jadi anjing yang menjilat taik tuannya...ada isu yang perlu di bomgkar ...dah jelas perlu di bicarakan semula...kalau berani...macam peguam negara yang konek dia tersepit di celah tetek rosmah...semuanya jadi pondan...inilah negara haramjadah bila mana mangsa bunuh mati tanpa pembunuh..sedangkan dah jelas bahan letupan C4 di rembat dari kementerian pertahanan...

ini bukan kesilapan teknikal dalam perbicaraan....ini memang sengaja di rancang untuk melepas kan pembunuh altantuya bertaraf menteri....lu pikir rakyat bodoh ka anjing...!!!!