ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

Loading...

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

27 September 2013

operasi lalang dialah bapak syaitannya....tu pasal nyayuk tua ni sokong....bukan baik untuk rakyat....tapi baik untuk kerajaan UMNO-BN menindas pembangkang ....!!!!

syaitan nyanyuk sokong tahan tanpa bicara, baik untuk rakyat

syaitan yang di kenali Mahathir  kutty  Mohamad (gambar) hari ini menyokong langkah kerajaan membuat pindaan untuk mengukuhkan Akta Pencegahan Jenayah (PCA) yang dibentangkan baru-baru ini di Dewan Rakyat bagi menahan seseorang individu tanpa bicara.

Bekas perdana menteri itu paling lantang mengecam pentadbiran Datuk Seri Najib Razak yang memansuhkan beberapa akta kontroversi sebelum ini menyifatkan langkah tersebut baik demi kepentingan rakyat.

"Saya berpendapat undang-undang (pindaan PCA) tersebut baik untuk kepentingan rakyat," kata Mahathir  kutty  semasa sidang media di Sunway Universiti hari ini.

Najib pada 2011 telah memansuhkan beberapa akta yang menahan seseorang tanpa bicara, antaranya Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dan Ordinan Darurat (EO)

 

 

penyapu sial

 

lepas ni abis la pembangkang jika najib ikut telunjuk syaitan tua ini ....syaitan tua dah mula menghasut....dulu masa syaitan ini jadi PM...dia yang jadi dalang tahan penyokong pembangkang tanpa bicara masa operasi lalang tahun 80 an ....dia nilah jadi dalang terujudnya ISA dan jadi penagih tegar yang melanyak pembangkang secukupnya dengan akta haramjadah ini...tak heranlah  nyanyuk tua ini sokong akta ini 100 %