ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

26 February 2010

sudah 9 MP pakatan rakyat jadi gangguan "seksual politik " polis upahan umno-bn



Pihak polis dilihat secara berterusan mengenakan tekanan ke atas Pakatan Rakyat dengan memantau secara terperinci segala aktiviti dan tindak tanduk pihak pembangkang.

Jika sebelum ini Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng dan tujuh pemimpin yang lain 'dipelawa' oleh polis untuk memberi keterangan berhubung aktiviti mereka, Selasa lalui, ahli parlimen Gopeng, Lee Boon Chye menjadi mangsa ke-9.

Beliau terpaksa meluangkan masa tidak kurang tiga jam bagi memberi keterangan mengenai apa yang didakwa polis sebagai perhimpunan haram.

tindakan polis itu sebagai satu bentuk gangguan dan usaha bagi menutup mulut perwakilan Pakatan Rakyat daripada mendedahkan kebenaran kepada rakyat berhubung kes liwat ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Kerajaan khuatir apabila kebenaran berhubung perbicaraan kes liwat itu didedahkan, rakyat akan marah dan menentang kerajaan. Jadi mereka menggunakan cara sedemikian untuk menakut-nakutkan kami.”


dua anggota polis yang diketuai oleh Inspektor Mohd Sobri Taib dari Balik Pulau datang ke pejabatnya di Ipoh untuk mengambil keterangan.

Polis dilaporkan memberitahunya bahawa beliau disiasat atas dakwaan terbabit dengan perhimpunan haram berhubung kehadiran dan ucapanya pada 18 Feb lalu ketika sambutan rumah terbuka PKR di Balik Pulau.

Lee disiasat mengikut Akta Polis 27 (5) berdasarkan laporan yang dibuat oleh Pemuda Umno Balik Pulau tetapi tambah Lee, salinan laporan tidak dikemukakan

No comments:

Post a Comment