ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 February 2014

adun kok lanas tumpang semangkuk memanaskan suasana kunun dakwa di fitnah teresa kok...habis tu hang saban hari fitnah pemimpin dan penyokong pembangkang apa cer...!!!

























Anggota Dewan Undangan Negeri Kok Lanas Datuk Md Alwi Che Ahmad membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah Kota Baharu, kelmarin berhubung dakwaan beliau memfitnah Ahli Parlimen Seputeh Teresa Kok (gambar).

Md Alwi berkata laporan polis itu untuk mempertahankan dirinya berhubung laporan polis oleh Anggota Parlimen Seputeh itu yang mendakwa beliau telah diugut dan diancam melalui Khidmat Pesanan Ringkas dan Aplikasi Whatsapp.

"Saya nak beritahu masyarakat bahawa YB Teresa Kok ini telah memutar-belitkan cerita dengan menyatakan saya mengugut dan mengancam beliau.

"Macam mana saya nak ugut beliau sedangkan bukan beliau yang menjawab panggilan tersebut dan saya hubungi beliau untuk mendapatkan penjelasan mengenai video yang dibuat dan telah menimbulkan kemarahan orang Melayu dan Islam," katanya kepada pemberita selepas membuat laporan polis itu.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kota Baharu ACP Azham Othman mengesahkan menerima laporan daripada Md Alwi




penyapu sial





APA hak kamu nk mendapatkan penjelasan mengenai video onederful...dari Teresa selagi dia tdk menyakiti kamu tapi cara kamu ala samseng telah menyakiti wirawati Pakatan 1,000,000 Rakyat Sokong Bersih 2.0 ini. Dak gitu weh?

Apa pula kemarahan melayu dan islam...sepatutnya kemarahan umno la wei...

No comments:

Post a Comment