ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

07 February 2014

provokasi : NGO bodoh mengaku islam yang di upah UMNO mengalakkan orang ramai melakukan keganasan.....polis buat apa.....tunggu arahan tangkap pemimpin dan penyokong parti pembangkang yang bertindak balas..???!!!!

Tawaran tampar Teresa Kok dinaikkan sehingga RM1,200                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                  












Penunjuk perasaan menunjukkan bunting yang memaparkan gambar Teresa Kok dengan ganjaran sebanyak RM500 kepada sesiapa sahaja yang berjaya menamparnya semasa demontrasi terhadap penghinaan kepada kepimpinan Melayu UMNO lahanatullah


Majlis Jemaah NGO  yang kununnya mengaku Islam Malaysia berkata, tawaran bagi menampar Ahli Parlimen Seputeh Teresa Kok kini dinaikkan daripada RM500 ke RM1,200 kerana pemimpin DAP itu dikatakan kurang ajar dan mencabar kedudukan orang Melayu yang di beri kuasa  mengamal rasuah ,pecah amanah dan menindas rakyat

Menurut Seketariat Majlis Permuafakatan Ummah Malaysia Zulkfli Sharif, tawaran dibuat itu terbuka kepada semua warganegara Malaysia agar penghinaan   terhadap melayu UMNO  yang seringkali dibuat Kok menerima pembalasan. "Tawaran ini terbuka kepada semua. Maksudnya, siapa sahaja yang dapat menampar Teresa Kok dengan disertakan gambar sebagai bukti, kita akan beri ganjaran sebanyak RM1,200," kata Zulkifli "Pada mulanya memang kita hanya tawarkan RM500, namun ganjaran itu dinaikkan sebanyak RM1200 hasil sumbangan ahli kita." Beliau juga tidak menolak kemungkinan jumlah ganjaran tersebut akan meningkat sekiranya ada lagi individu menampilkan diri memberi sumbangan.


Tambahnya, gerakan itu juga tidak menetapkan sebarang tarikh tamat kepada peserta yang ingin menyertai pertandingan tersebut. "Kita tidak ada tarikh tamat, bila-bila masa sahaja sehingga isu ini reda dan bagi siapa yang berjaya mendapatkan gambar bukti tampar pemimpin tersebut maka boleh hantar ke pejabat kita," katanya. Terdahulu kira-kira 50 individu menggelarkan diri mereka “Majlis Jemaah NGO  yang mengaku  Islam Malaysia” bertindak menyembelih dua ekor ayam dan melumur darahnya pada kain rentang yang tertera gambar pemimpin Cina DAP dan PKR sebagai bantahan terhadap penghinaan pemimpin berkenaan kepada majoriti masyarakat Melayu UMNO  beragama Islam  yang jelas ternyata menolak hudud ,mengamal rasuah ,pecah amanah dan menindas rakyat.


Pemimpin yang wajahnya terdapat pada kain rentang itu adalah Kok, Ahli Parlimen Gelang Patah Lim Kit Siang, Ketua Menteri Pulau Pinang Lim Guan Eng dari DAP dan Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Machang Bubuk Lee Khai Loon dari PKR. Perhimpunan yang dinamakan "Bantahan penghinaan terhadap kepimpinan Melayu, Yang di-Pertuan Agong, dan agama Islam serta maruah Melayu” oleh segelintir ahli politik yang didakwa cauvinis Cina diadakan berhampiran Jalan Tun Perak berdekatan Puduraya, Kuala Lumpur petang kelmarin Antara sepanduk yang dinaikkan adalah gambar wajah Kok berbadan ayam selain tulisan berbunyi "Reward atau ganjaran RM500, menghina Islam, azan sembahyang, mencaci Melayu (Melayu sial) tampar dan amik gambar sebagai bukti siapa cepat dia dapat hanya seorang pemenang sahaja."

Setiausaha Agung Pertubuhan Permuafakatan Majlis Ayahanda Malaysia itu berkata, tindakan mereka itu juga turut disokong kaum Cina lain yang menentang perbuatan pemimpin DAP itu. "Beliau ialah rakan kita Sunny Goh iaitu Pengerusi Perhubungan Hal Ehwal Masyarakat Cina bagi Pertubuhan Kebajikan Insan Bakti Malaysia (Perkib).


Beliau juga tidak suka dengan perbuatan pemimpin pembangkang yang sebangsa dengannya," katanya. Zulkifli berkata lagi, beliau tidak takut sekiranya Kok membuat laporan polis ke atas pertubuhannya sambil menggesa pihak berkuasa juga mengambil tindakan ke atas perbuatan biadap ahli Parlimen itu. "Kita serius dengan tawaran ini, tidak main-main. Ini adalah akibat kerana mulut celupar beliau.
 Kita mahu beri amaran supaya kelak ahli Parlimen itu lebih berhati-hati dalam perbuatannya dan polis kena siasat betul jangan kerana beliau ahli Parlimen maka dilepaskan," katanya.



penyapu sial



melayu melayu  banggang dari NGO kununya mengaku islam ( buat malu aje  )  di upah supaya buat kecoh  demi untuk menutup  pelbagai isu skandal  yang melibat  anak beranak  PM kangkung 1 malaysia dan lain lain pemimpin UMNO...mereka semua ini berlagak seperti  orang kaya  yang tidak tau kesusahan rakyat...tergamak menjadi alat  UMNO untuk menimbulkan provokasi  dengan mengalakkan keganasan. tiada apa isu dengan pembikinan  video teresa kok menyambut tahun baru cina baru baru ini yang tersebar di youtube .siapa makan cili dia terasa pedas..nampaknya bila setiap kali pemimpin UMNO terdesak dengan pelbagai isu  skandal ,mereka cuba menutupi pemikiran rakyat  dengan menimbulkan pelbagai isu...

NGo NGO ini tak sedar yang mereka menjadi anjing kepada pemimpin UMNO yang rakus menindas rakyat NGO NGO bacul ini sepatutnya kalau benar2  mengaku islam sepatutnya  berjuang untuk menyokong hukum hudud  supaya di laksanakan di negara ini...tapi menjadi sebaliknya...kunun nak perjuang supaya islam tidak di hina tapi perangai macam setan...perjuang islam apa kejadahnya....adakah   islam mengajar berperangai binatang macam ini..???

anjing anjing ini tidak takut untuk membuat provokasi kerana di lindungi oleh polis yang juga bapak anjing kepada  pemimpin UMNO...

No comments:

Post a Comment