ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

02 February 2014

macai tua pendek akal kata pengundi cina perlu ajar PKR....woiittt....macai....pengundi cina dah lama cerdik depa tak perlu bergantung kepada BN daa...jangan harap depa nak nak dengar cakap kamu wahai macai tua bubuk duit haram.....hanya macai macai cibai melayu bodoh macam kamu yang masih menjilat BN demi duit haram...!!!
















macai tua  bubuk duit haram....!!!

Pilihan Raya Kecil (PRK) Dewan Undangan Negeri (DUN) Kajang perlu dijadikan medan penolakan pengundi Cina kepada PKR dan Datuk Seri Anwar Ibrahim selepas tindakan menyebabkan PRK bukan kali pertama dilakukan parti itu, kata Tunku Abdul Aziz Ibrahim (gambar).

Bekas naib presiden DAP itu berkata, pengundi di kawasan Kajang terutamanya kaum Cina diselubungi kemarahan akibat tindakan PKR yang dilihat mengadakan PRK atas alasan peribadi dan menyusahkan pengundi di Kajang.

“Jika pengundi Cina tidak menolak PKR kali ini, sudah pasti mereka akan mengulangi tindakan sama pada masa akan datang.

“Saya fikir pengundi Cina perlu ajar PKR untuk elak mereka mengulangi tindakan sebegini. Rakyat tidak bodoh. Mereka perlu buat dengan cara betul, bukan dengan cara menipu rakyat,” katanya seperti dilapor akhbar Sinar Harian.

Tunku Abdul Aziz berkata, pengundi Cina di Kajang perlu menunjukkan kepada rakyat Malaysia bahawa mereka satu kumpulan yang memahami erti demokrasi sebenar dengan menolak cara politik songsang yang dibawa PKR.

Anwar semalam mengakui parti dalam Pakatan Rakyat (PR) sememangnya membuat perancangan untuk mengosongkan kerusi DUN Kajang bagi memberi laluan kepadanya bertanding di kawasan itu.

Katanya, peletakan jawatan bekas Adun Kajang, Lee Chin Cheh pada Isnin dilakukan menerusi rundingan terlebih dahulu dan bukan secara mengejut.

Komposisi pengundi di Kajang membentuk 49% Melayu, 40% Cina, 10% India dan 0.91% lain-lain kaum.

Keputusan Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) lalu menunjukkan kekalahan kerusi Barisan Nasional (BN) kebanyakannya disumbangkan oleh pengundi Cina yang membuat keputusan untuk tidak mengundi parti pemerintah.

Keputusan Anwar bertanding di kerusi itu juga dikatakan mengambil kira faktor komposisi majoriti pengundi Cina di Kajang.

Lee, 42, adalah seorang peguam dan bekas ahli parti Gerakan selama 10 tahun.

Bekas Ahli Majlis Bandaraya Petaling Jaya (MBPJ) itu menggantikan Lee Kim Sin yang popular sebagai Adun Kajang dalam pilihan raya sebelumnya.

Dalam PRU13, Lee mendapat 19,571 undi berbanding calon BN, Lee Ban Seng yang mendapat 12,747 undi.




penyapu sial



Usah jadi tukang karut...semua pengundi Melayu,Cina dan India diKajang adalah pengundi tegar PR....jangan harap BN/UMNO boleh menang...tumbangkan UMNO adalah hak rakyat bagi mengajar BN/UMNO dengan janji2 palsu semasa PRU ke 13 dulu.TAA bukan orang Kajang .Jadi minta tolong tutup mulut boleh tak?

Pengundi Cina di Kajang akan bijak mengundi PAKATAN RAKYAT melalui calon PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana perjuangan PAKATAN RAKYAT jauh lebih baik dari BN yg racist......lagi pun penduduk KAJANG akan berperanan penting utk menukar kerajaan di Putra Jaya pada pru14 dgn memenangkan Datuk Seri Anwar Ibrahim di KAJANG...

Org tua ni giler talak...


No comments:

Post a Comment