ini blog aku yang punya...suka hati aku lah apa aku nak kata....maki hamun ke...carut ke...kata nista ....aku punya suka...tak suka....please get out dari sini....ada faham....


saje nak bagi tau....blog ini bukan pro pakatan rakyat...dan jauh panggang dari api....penyokong parti kongkek negara ( BN ) ...dan tiada kena mengena dengan mereka yang dah mampos......muakakakaka!!!
SOKONG HIMPUNAN BLACKOUT 505.......JOM LIKE DI SINI

.

Search This Blog

PENYAPU SIAL

terNOW...!!!!

SPR semakin merapu dengan menghalalkan pengundi hantu....bermakna mengalakkan pilihanraya yang kotor....apakah tindakan anda semua ?

petisyen melalui blog ini : jika perhimpunan aman blackout 505 dan petisyen pilihanraya masih gagal untuk mengalahkan penipuan yang di lakukan oleh SPR dan UMNO - BN...wajar kita sebagai rakyat lancarkan BERSIH 4.0 dan turun ke jalanraya..!!

02 February 2014

jantan gelap zahida rafik bertaraf menteri kulup ugut teresa kok....aiyaaa manyak besar lu punya buah maa....!!!

Shafie Apdal: Teresa Kok perlu dikenakan tindakan berhubung video Tahun Baru Cina


































woiii...mangkuk...yang ini punya skandal kasi abis siasat laa...

Tindakan perlu diambil ke atas Ahli Parlimen Seputeh, Teresa Kok berhubung video berbaur sindiran sempena Tahun Baru Cina yang diterbitkannya baru-baru ini, kata Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal.( gambar dia bersama bini gelapnya)

Sambil melahirkan rasa kesal terhadap tindakan ahli Parlimen itu, Mohd Shafie berkata, video bertajuk 'Onederful Malaysia' itu turut memaparkan seorang tetamu yang mempersendakan masyarakat Lahad Datu, khususnya dalam menarik pelancong ke negara ini sempena Tahun Melawat Malaysia 2014.



ini video tak der  isu  yang  menimbul perasaan sensitif masyarakkat sabah....yang sensitif  adfalah macammana kerabat sulu boleh jadi menteri dan buat hubungan gelap dengan artis....!!!

Beliau berkata, perasaan masyarakat di Sabah, khususnya di Lahad Datu, masih bersedih (berikutan insiden pencerobohan militan dari selatan Filipina di Kampung Tanduo tahun lalu).

"Saya berharap tindakan diambil tentang perkara ini. Keselamatan di negara ini antara perkara yang cukup penting," katanya kepada pemberita di majlis rumah terbuka Tahun Baru Cina anjuran Parti Liberal Demokratik (LDP) di Kota Kinabalu, hari ini.

Beliau berkata, insiden pencerobohan militan itu, yang turut mengorbankan anggota keselamatan negara yang bukan sahaja berasal dari Sabah, tetapi juga dari Sarawak dan Semenanjung, tidak harus diperkecilkan dan dijadikan bahan gurauan.

Dalam video yang dimuat naik dalam laman sesawang Youtube berdurasi 11:39 minit, seorang daripada tetamu dikenali sebagai Master Yan Yan berkata:"You can travel to Sabah, where you get to see pirates, with a bonus show of kidnapping and scenes of open fire (anda boleh melancong ke Sabah dan berpeluang melihat lanun dengan pertunjukan bonus, penculikan dan babak tembakan)”. - Bernama



penyapu sial


betul apa ...apa nak di heran ...bukan fitnah...apa ingat  pelancung taiwan yang mati tu  main main ke...banggang punya menteri skandal...puak puak dia yang jemput  dan bermain sandiwara kemudian tuduh orang lain pulak tak sensitif dengan isu masyarakat  sabah...

sudah la...jangan nak mengugut  rakyat yang prihatin dengan tindakan undang undang...besar sangatkah undang undang kamu...memang puak kamu yang jadi semua punca tragedi lahad datu...sampai pelancung yang datang pun dah takut nak ke sana....walaupun dah ada esscom...boleh jamin ke keselamatan pelancung...???

Memanglah Shafie dan macai2nya tak boleh tahan komedi tu. Lawak pasal orang2 BN dan boss dia. dah kecut teloq dengan komedi tu...sendiri bikin hal  apa mau takut maa...aiyaa...selamat tahun kuda ...shafie apdal...dengan  pertanyaan...sulah belapa kali bedal sama zahida rafik...kirim salam kat dia...ha ha ha

No comments:

Post a Comment